رقابت‌های بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک بازی‌های جهانی اسپانیا با درخشش ورزشکاران ایرانی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در سومین روز از بازی‌های جهانی اسپانیا، نمایندگان ایران در رقابت‌های بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک با حریفان خود به رقابت پرداختند و در پایان صاحب یک عنوان اوورالی شدند.

در بادی کلاسیک، رقابت‌های تمامی دسته‌ها به صورت متمرکز برگزار شد و ایران نیز با ۳ نماینده در بادی کلاسیک شرکت داشت. مجتبی بحرینی، وحید حنیفه لو و ایرج بیدی ۳ ورزشکار ایران در این رقابت‌ها بودند. در پایان مسابقات، مجتبی بحرینی در مجموع اول و صاحب عنوان اوورالی شد. ایرج بیدی نیز عنوان سومی را از آن خود کرد. وحید حنیفه لو نیز به مقام پنجم دست یافت.

لازم به ذکر است که هر ۳ نماینده کشورمان در دسته‌های خود صاحب عنوان قهرمانی شدند.

رقابت‌های فیزیک کلاسیک نیز به صورت متمرکز برگزار شد و علیرضا حسنوند و مجتبی بحرینی نمایندگان ایران در این رقابت‌ها به مصاف رقبای خود رفتند.

در پایان مسابقات فیزیک کلاسیک، نمایندگان ایران صاحب عنوان قهرمانی دسته خود شدند. در مجموع نیز عنوان اوورالی به ورزشکار اهل ترکیه رسید و حسنوند نیز در مجموع تمامی ورزشکاران عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کرد. مجتبی بحرینی نیز در بخش مجموع فیزیک کلاسیک، عنوان چهارم رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار