روز گذشته قطعی های مکرر برق در مناطق مختلف کشور موجی از واکنش ها و نارضایتی ها را در پی داشت و تاکنون پاسخی از سوی وزارت نیرو به این وضعیت داده نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته شنبه ۱۳ تیر ماه برق در مناطق گسترده‌ای از تهران و کرج بدون اعلام قبلی قطع شد و خاموشی تا ساعاتی از بامداد امروز نیز ادامه داشته است. در برخی مناطق قطعی برق از ۱۱ شب تا ۵ صبح گزارش شده است.

این درحالی است که توانیر جداول احتمالی را از ۸ صبح تا ساعت ۲۲ اعلام کرد اما گویا این خاموشی ها بدون اطلاع قبلی خاموش می شوند و مشکلات عدیده ای را برای به وجود آورده است.

پای این نارضایتی ها به فضای مجازی هم باز شده و فعالان این شبکه اجتماعی هم از ساعات قطعی برق نوشتند.

خاموشی های ادامه دار در سایه سکوت وزیر نیرو!

خاموشی های ادامه دار در سایه سکوت وزیر نیرو!

خاموشی های ادامه دار در سایه سکوت وزیر نیرو!

طبق گزارشات رسیده به جز تهران و البرز، کاربران شبکه‌های اجتماعی از نقاط مختلف ایران از جمله اهواز، اصفهان، مشهد، شیراز، زاهدان، کرمانشاه، کرج، سمنان، زابل خبر از قطع گسترده برق دادند.

مصرف بالای برق، دو نیروگاه را از مدار خارج کرد!

در این باره مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص خاموشی شب گذشته در تهران و کرج گفت: متاسفانه شب گذشته بیشترین مصرف برق در کشور را تجربه کردیم.

او در ادامه با اشاره به اینکه خاموشی تا ساعت ۲۲ است، ولی خاموشی شب گذشته تا یک بامداد هم به طول انجامید، افزود: طبق برنامه زمانبندی اعلام شده، آخرین ساعت خاموشی برق در البرز ۲۳ است، ولی دیشب از ساعت ۲۳ تا یک بامداد هم شاهد خاموشی برق بودیم.

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: متاسفانه روز گذشته هم محدودیت تولید داشته ایم و دو نیروگاه تولید برق در کشور به دلیل مصرف بالا از مدار خارج و به اورهال نیاز پیدا کردند، ناچار شدیم بر اساس دستور ملی خاموشی برق را افزایش دهیم و قطعی برق خارج از زمانبندی اعلام شده داشته باشیم.

رجبی مشهدی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط تولید برق در کشور ثبات ندارد، نمی‌توانیم به مردم قول بدهیم که دیگر خاموشی خارج از برنامه نخواهیم داشت.

اگرچه حدود دو هفته ای است که قطعی های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور آغاز شده اما روز گذشته بیشترین میزان خاموشی های پراکنده را در کشور شاهد بودیم. در برخی نقاط تهران و استانهای شمالی، خاموشی های بیش از ۲ ساعت و حتی تکرار دو یا سه باره قطع برق در روز از سوی مردم گزارش شد.

بررسی های نشان می دهد که در هر بخشی از شبکه که مصرف برق بیش از ظرفیت برقرسانی (هم از نظر میزان تأمین برق و هم از نظر ظرفیت فیزیکی شبکه) افزایش یابد، مرکز مدیریت واقع شده در شرکت های توزیع، اقدام به قطع برق آن منطقه می کند تا شبکه برق دچار آسیب جدی نشود.

سکوت اردکانیان در برابر خاموشی ها ادامه دارد!

در این بین خاموشی های طولانی که مردم را کلافه کرده است تنها پاسخگوی این اتفاقات، سخنگوی صنعت برق است و گویا وزارت نیرو و حتی شخص خود وزیر قصدی برای پاسخگویی صحیح به این موضوع ندارد! 

موضوعی که در گذشته ابهام استفاده کلان از برق برای استخراج رمز ارزها را به دنبال داشت اما حالا اذهان عمومی دلیل این قطعی ها را فرسودگی نیروگاه ها و سیستم توزیع برق عنوان می کنند.

اظهار نظرهایی که روز گذشته از سوی مردم در قسمت نظرات سایت باشگاه خبرنگاران جوان، درج شد دلیل بر این ادعاست.

شرایط دشواری برای تامین برق در راه است

محمد حسن متولی زاده مدیر عامل توانیر در گفت وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر خاموشی های کشور گفت: متاسفانه ناترازی تولید و مصرف برق در شبکه در این روزها ۸۵۰۰ تا ۹۰۰۰ مگاوات است.

او افزود: ما محدودیت در رهاسازی آب از سدها را نیز داریم و باید حساب شده از ظرفیت نیروگاه های برق آبی استفاده کنیم در حال حاضر میزان خاموشی های پراکنده برق ارتباط مستقیمی با میزان مصرف دارد، اگر در این روزها شاهد افزایش قطعی های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور هستیم به این دلیل است که با رشد عجیب ۸۵۰۰ مگاواتی مصرف نسبت به زمان مشابه سال گذشته مواجه ایم.

مدیر عامل توانیر ادامه داد: اگر در تیر و مرداد هوا گرم تر از روزهای جاری شود و مصرف مردم نیز افزایش یابد، شرایط سخت تر خواهد شد.

از هفته های گذشته تاکنون شاهد تشدید بحران خاموشی در کشور هستیم و این قطعی برق با اعلام قبلی و در مواقعی بدون اعلام قبلی رخ می‌دهد.

رفتار وزارت نیرو در حوزه قطعی برق بدون اطلاع قبلی مشکلات گسترده‌ای برای شهروندان را به وجود آورده است، به خصوص اینکه در شرایط کنونی، بسیاری از امتحانات آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور نیز به صورت مجازی و با وابستگی ۱۰۰ درصدی به انرژی برق انجام می‌شود.

 قطعی برق منجر به بهم خوردگی زندگی مردم شده است، به عبارت دیگر از نانوایی که پایه‌ای ترین نیاز اساسی را برای مردم تامین می‌کند و با قطع برق از مدار خارج می‌شود تا درب بسیاری از پارکینگ‌ها که به وسیله برق کار می‌کنند و قطعی برق امکان خروج از منزل را نیز منتفی می‌کند.

متاسفانه در این روزها باتوجه به کاهش تولید برق توسط نیروگاه ها نمونه های نادرستی که باعث افزایش مصرف می شود روشنایی نماهای ساختمانی است که گویا وزارت نیرو و توانیر برنامه خاصی برای این موضوع ندارد، حداقل کاری که مسئولان می توانند انجام دهند هشدار در این زمینه است.

با وجود گستردگی بحران خاموشی، در شرایط کنونی یکی از سوالاتی که ذهن مردم را به خود مشغول کرده آن است که چرا برق به شکل گسترده قطع می‌شود؟ پاسخ به این سوال می‌تواند علاوه بر آگاهی نسبت اصل مسئله زمینه جلوگیری از این بحران را فراهم کند.

کمبود بارش‌ها سبب شده تا چاه‌های کشاورزی بسیار زودتر از مدت مشابه سال گذشته با حداکثر توان به برداشت آب اقدام کنند و میزان مصرف برق بیشتری داشته باشند.

۶ ساعت نبود برق بدون پاسخگو!

طبق گزارشات مردمی خاموشی های ۸ ساعته در برخی از نقاط تهران رخ داده است که وزیر ارتباطات هم به آن اعتراف می کند.

قطعی برقی ۸ ساعته بدون پاسخ وزیر نیرو!؛ مصرف زیاد یا مدیریت ضعیف؟

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متاسفانه در برخی از نقاط تهران و استان های مجاور شاهد خاموشی ها چندساعته بوده ایم. 

او ادامه داد: خاموشی های ۶ ساعته در برخی نقاط مختلف تهران به دلیل تازه وارد مدار شدن نیروگاه اتمی بوشهر است که توان تولید آن به  ۳۰۰ مگاوات رسیده است یکی از دلایل اصلی این ماجراست.

متاسفانه باتوجه به اینکه وزارت نیرو که یکی از ارکان اصلی انرژی در کشور است و باتوجه به اینکه کاهش بارندگی باعث توان پایین نیروگاه های برق آبی می شود و ممکن است در تابستان ۱۴۰۰ با خاموشی و کمبود برق مواجه شویم هیچ تدابیری انجام نداده و همچنین اورهال نیروگاه ها را هم به موقع انجام نداده است!

نکته نگران‌کننده پیرامون مسئله برق آن است که احتمالا دوره گرمای هوا امسال بسیار طولانی‌تر از سال گذشته باشد و تداوم خاموشی در مدت باقی‌مانده می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.

فارغ از توجه مسئولان صنعت برق کشور برای مهیا کردن عبور بدون خاموشی از شرایط بحرانی، مردم نیز می‌توانند با صرفه جویی بیشتر در مصرف برق زمینه کاهش حجم بحران به وجود آمده را مهیا کنند

گزارش از رضا زارع

انتهای پیام/

برچسب ها: قطعی برق ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۲۸ ۱۵ تير ۱۴۰۰
تو ایران کاری که انجام میدن از رو بی برنامگی پیش میره و جوانب کار در نظر نمیگیرند درکل آینده نگر نیستند فقط زمان حال واسشون مهمه مثل یه بنا که چهار دیوار اتاق بالا میبره بعد میفهمه جا واسه در و پنجره نزاشته. وقتیکه دو نیروگاه جواب ۴ میلیون میده باید سه نیروگاه بسازید یکی واسه زاپاس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بابک
۲۳:۱۸ ۱۵ تير ۱۴۰۰
هر دوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۵ تير ۱۴۰۰
برق ما نمیره چون فقط روزی چند ساعت میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۵ تير ۱۴۰۰
اگه برق نداریم و نمیتونیم نیاز کشور رو تامین کنیم چرا صادر میشه؟!
برق رو به ارمنستان عراق و... صادر نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۵ تير ۱۴۰۰
اینجوری یه ملت بدبخت کنه
France
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۵ تير ۱۴۰۰
خداروشکر صدمرتبه شکر چون برق کوچه ما با ۲کوچه پایینتر ما ب برق اتاق عمل بیمارستان وصل هست اصلاااا خاموشی نداشتیم و دوستانی که مغلطه میکنن وای بیمارستان ها وای مریضا سمت محل ما وقتی اصلا ما قطعی نداشتیم بیمارستان هم نداشته یکمم در انتقاد کردن بی رحم نشیم و اگر بیماری خدایی نکرده فوت میشد که همه میفهمیدن پس کسی هم فوت نشده لذا بیمارستان اا برق دارن نهایت ۱۴دقیقه قطع میشن که وصل میشه
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۵ تير ۱۴۰۰
تابستون بهترین فرصته برای تولید انرژی خورشیدی کشوراین همه زمین داره یعنی جایی برای نیروگاه خورشیدی وجود نداره؟؟؟ حداقل واسه مردم نمی‌خواین هزینه کنید واگذار کنید بخش خصوصی نه اینکه همون بدبختاییهم که مجوز دادین پول برقشونو ندید بجای هزینه گزاف و رفتن پول تو جیب بیگانه به دلار حداقل از بخش خصوصی برق بخرید
Iran (Islamic Republic of)
نوریان
۰۹:۱۰ ۱۵ تير ۱۴۰۰
خدا باعث و بانیش و لعنت کنه ک دیشب از ساعت 11 شب تا ساعت 1 ما برق نداشتیم و از گرما نتونستیم بخوابیم یعنی اگر تو این اوضاع ی انسان اتفاقی براش بیافته کسی پاسخگو هس یا ن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۵ تير ۱۴۰۰
چرا ناله می کنید موتوربرق یا نیروگاه خورشیدروی پشت بام ها بزنیدبرق زیاد مصرف می کنیم جمعیت هم زیاد است سوخت های فسیلی درحال اتمام هستند هم باید مصرف مدیریت شودهم جمعیت به ده میلیون برسد وهم انرژی های پاک جایگزین شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۵ تير ۱۴۰۰
تعداد ماموران ورودی خروجی شهرو زیاد کنید مردم تو صف نمونند خدایا خودت به این جماعت عقل بده تا یکمی فکر کنند وچشم بینا بده تا اطراف خود را ببینند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۵ تير ۱۴۰۰
مامور کجا بود همش سربازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۵ تير ۱۴۰۰
من سال نود سه تو دانشگاه شريف برق ميخوندم سر كلاس استادمون ميگفت اگه روند فعلي ادامه پيدا كنه ده سال ديگه ده هزار مگاوات برق كم داريم
الان سال 1400 ميبينم اخبار ميگه يازده هزار مگاوات برق كم دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۵ تير ۱۴۰۰
انقدر دولت مقصر نكيد فردا كه دولت ديگر امد زبانتون قاصر ميشه كسي رو نميتونيد مقصر كنيد مردم بهتون ميخندن نظام ميبرن زير سوال
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۰۷:۵۰ ۱۵ تير ۱۴۰۰
علی برکت ا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۱۵ تير ۱۴۰۰
لطفا پیگیر امتحانات دانشجویان باشید. دانشگاه از ما انتظار دارد امکانات را محیا کنیم. آخه چطور بگیم وقتی برق می‌ره آنتن هم می‌ره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۵ تير ۱۴۰۰
مهیا نه محیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۵ تير ۱۴۰۰
هممون میدونیم مشکل از چیه و راه حلش چیه

این روز ها میگزرد اما از یادها نمی رود و اینها

به تاریخ خواهند پیوست و بس
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۱:۱۳ ۱۵ تير ۱۴۰۰
خب مسئولین بی تدبیر و مایه ناامیدی اعلام کنن برق کی میاد ، که ما برنامه روزانه خودمون رو با ساعات اومدن برق تنظیم کنیم !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۱:۱۱ ۱۵ تير ۱۴۰۰
از اول هفته روزی 2 ساعت برق ما قطع میشه . دیروز که 2 بار برق خونمون قطع شد . بار اول ساعت 3 تا 5 و ربع عصر و بار دوم ساعت 10 تا 11 و نیم شب . چند تا کلاس تابستونه آنلاین داشتم تو این چند روز که نتونستم شرکت کنم ، کلی هم هزینه کرده بودم .زنگ زدیم اداره برق با پر رویی تمام گفتن همینه که هست و روزی 2 بار برق قطع میشه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۵ تير ۱۴۰۰
ای قدرت اول منطقه
ای قدرت پهبادی دنیا
ای قدرت موشکی
برقمونو وصل کن بریم 5 دقیقه دوش بگیریم
حتی دوش حمام هم از ملت گرفتین
برق نیست
اب نیست
نت نیست
کرونا هست
واکسن برای تزریق نیست
چرا روش خودکشی ساده معرفی نمی کنید بدون عذاب باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۴ تير ۱۴۰۰
خدا بخیر بگذرونه از این هشت سال مقاومت مقدس چند روز دیگر باقی مانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۴ تير ۱۴۰۰
کلافه شدیم حداقل فکر بیماران باشید درمانگاه ها و بیمارستان ها هم برقش میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۵ تير ۱۴۰۰
چه ربطی به زعفرانیه نشینی داره؟؟؟ببخشید حواسم نبود شما بالاشهر نشینها نباید کم و کسری داشته باشین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
ما از سدعت ۱۲ ظهر تا الان که ساعت ۱۰ شبه برق نداریم اخه یه ساعت دوساعت نه ۱۳ ساعت اونم منطقه زعفرانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۵ تير ۱۴۰۰
مگه زعفرانیه تافته جدا بافته است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
برق چرا صادر می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
شما برق و آب و اشتغال و مسکن هشتاد میلیون ایرانی نمیتونید تامین کنید بعد دانشمندانتون میگن جمعیت این کشور سه برابر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
کیهان
۲۱:۳۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
متاسفانه چندروزه بدون اطلاع قبلی روزی ۳باربرق ها قطع میشه مگه قرارنبودطبق برنامه باشه چراسه روز پشت سرهم اونم ظهر !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۴ تير ۱۴۰۰
این دومین سال است که مشکل برق پیدا کردیم

در چند سال اخیر که خودکفا شده بودیم و برق صادر هم میکردیم
الان صادر که نمیکنیم پس برق مازاد تولید چی میشه یعنی دیگه تولید برق نمیخواهید بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۰
بدون برنامه و بدون خبر قبلی قطع نکنن تا لوازم خانگی آسیب نبینه
حداقل یک روز زودتر برنامه قطعی هر منطقه در هر شهرستان را اعلام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
پس این نیروگاه برق هسته ای که بخاطر ساخت سوختش تحریم هستیم و نمیتونی یک کار بین الملی اینترنتی انجام بدیم چه دریدی میخوره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۴ تير ۱۴۰۰
پناه میبرم به خدا از دست مسئول ظالم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۴ تير ۱۴۰۰
تصور کنید توی هوای ۵۰ درجه خوزستان باشی شب ۲ساعت برق نداشته باشی بچه چند ماهه هم داشته باشی ظلم هست بدا حتی ۵دقیقه نمیشه توی اهواز بدون کولر دوام اورد ۲ساعت شب و ۲ساعت روز برق رو قطع میکنن بعد خوزستان با این همه سد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۴ تير ۱۴۰۰
بیچاره شدین از دست این قطعی برق
مگه ما چند ساعت بیدارم که اینهمه باید برق بره؟؟؟
اگر دما خدایی نکرده خدایی نکرده به بالای 42 درجه برسه که فکر کنم اصلاً برق نداشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۴ تير ۱۴۰۰
انرژی هسته ای کوش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۵ تير ۱۴۰۰
با امضای برجام به باد فنا رفت. با معاهده پاریس هم نیروگاه گازی به باد میره. فعلا شما میتونی بری پنل خورشیدی نصب کنی تا اونم در آینده یه معاهده‌ای چیزی برای ریشه کن کردنش امضا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۴ تير ۱۴۰۰
اخی ایران رو طلاست ولی چ فایده عربستان نفت داره ما هم نفت داریم عربستان ی فقیر نداره ی معتاد نداره ی فیلتر سیگار تو خیابون های عربستان پیدا نمیکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
دارن صادر میکنن عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
بله شما درست میفرمائید . ما داریم اینجا از بی برقی مینالیم اونوقت صادر میکنن عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
امروز تو شهریار برق رفته بود و تمام چراغ قرمز های راهنمایی رانندگی خاموش شده بودن هرکی به هرکی بود هر ماشینی میخواست میرفت میومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۴ تير ۱۴۰۰
سلام.سرباز هستم ما هم آب نداریم همش قطعه بهداشت رعایت نمیشه وقتی آب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۴ تير ۱۴۰۰
Yjc لطفا میزان مصرف برق کشورهایی که شرایط تقریبا شبیه به ما رو دارن مثل ترکیه رو با جزئیات منتشر کن.به نظرم دروغ مسئولین تو زمینه مصرف زیاد برق کشور مشخص بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۴ تير ۱۴۰۰
شاید عده ای در حال تبدیل پولشان به ارز هستند تا بزنند به چاک!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۴ تير ۱۴۰۰
چرا تو این موقعیت به عراق برق صادر می کنید؟ اونم وقتیکه پولش را هم نمیتوانید بگیرید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
هر روز بدبخت تر از دیروز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۴ تير ۱۴۰۰
دو ماه خیابان محراب همایون ویلا کرج هر روز نزدیک 20ساعت آب نداریم هر روز هم یه ساعتی قطع میشه اصلا زمانش مشخص نیست ما چیکار کنیم به کی دردمون بگیم خدا نگذره ازتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
همه این بدبختی ها از دستاوردهای برجام است می فرمایند فلان چیز چندبرابر شده و چقدر خوبیم و همه باید از من تشکر کنندو بیکاری.تورم.نقدینگی.گرانی و... را نمی گویند آیا معاهده پاریس را همه اجرا می کنند که یک مشت آدم دستپاچه و مغرور اجرا کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
تولید کننده ها حق دارن ولی مردمچون استفاده درست بلد نیستن من از این طرح استقبال می کنم کسی که هر روز وان حمومشو هر روز پر میکنه یا کسی که با 700 متر خونه 24 ساعته 13 لوستر روشن چه انتظاری دارین/؟ . باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۵ تير ۱۴۰۰
خوب چرا برق رو قطع کنند. تصاعدی حساب کنند تا اونایی که زیاد مصرف می‌کنند پول ساخت نیروگاه و تاسیسات انتقال برق جدید رو بدند. با قطع برق مردمی که کم مصرفند هم تنبه میشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
بدبختی اول و آخر ما دروغگویی مسئولینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
شعرهای فراموش شده آب و برق مجانی حالا پولی هم نداریم و مدیریت سهمیه و روابطی و پسرخاله بازی با مردم دیگر علما هم چیزی را تحریم نمی کنند هرکس در پشت میز و قدرت خود آرام نشسته و برما مردم بی فکر نظاره میکند و ما بعد از مدتی از غرزدن هم خسته میشویم 5 طبقه را بدون آسانسور بالا میرویم و باز هم در نوبت بعدی همین وزرایی که سکوت کرده و برما می خندند از نمایندگان محترم رای اعتماد میگیرند و............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
اول از بین بردن اعتماد بخش گسترده ای از مردم؛
و حالا عدم مدیریت و قطع دو ساعت در میان برق، سوء مدیریت در موضوع کرونا و ایجاد گرانی و مشکلات متعدد در جامعه، حتما تصادفی و ناخواسته نیست
و ایجاد نفرت مردم نسبت به مسئولان و حتی نظام و ایجاد نارضایتی در دستور کار است
واقعا از این رویکرد و عدم برخورد و پیگیری سایر مدعیان دلسوزی برای نظام، متاسف هستم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۰
دکل bts خونه ما 45 دقیقه بیشتر کار نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۴ تير ۱۴۰۰
متاسفانه اگه میگفتند آب یه حرفی اما با این همه نیروگاه های بادی و آبی و حرارتی و نیروگاه اتمی که کار تولید برق رو انجام میدن فقط میشه یه چیزی گفت اون هم بی کفایتی دولت و وزارت خونه نیروی اونه این برق رفتنه کلی مشکل بوجود آورده آقای مسول اگه امکان داره یه خورده هم فکر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
یعنی مشکل ما ملتیم تا بریم تو کوه واسه خودمون زندگی کنیم نه برق می خوایم ن آب ،توغاربشینیم بهتر از اینه که باذلت ،زندگی کنیم,مسئول بی تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۴ تير ۱۴۰۰
هر کی ناراحته از ایران بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۴ تير ۱۴۰۰
حالا دنیا شده به کامت و می خواهی مردم را بیرون کنی...پر رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۵ تير ۱۴۰۰
من دارم میرم تورنتو
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۵ تير ۱۴۰۰
همین حرف ها رو میزنید که که این همه نخبه فراری شدن
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۶:۴۹ ۱۴ تير ۱۴۰۰
این همه اورانیوم غنی سازی کردیم پس چی شد برق هسته ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
این خاموشیها همه اش به خاطر معاهد ه پاریس دنبال مقصر دیگه نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
عجب بازم کار دشمنه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۵ تير ۱۴۰۰
خود پاریس و کشور های دیگه عضو برق دارن فقط ما نداریم ، چرا امثال تو نابود نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۴ تير ۱۴۰۰
به فرموده امام خمینی (ره) به ترسید از روزی که صبر مردم به پایان برسد بترسید از روزی که مردم قیام کنند آقای روحانی و تمام مدیران نالایق بترسید به ولله نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۴ تير ۱۴۰۰
ماینر ها بهانه است . وزارت نیرو کم کاری کرده . در ضمن یه سری ماینرها مال دولتی ها و ارگان هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۴ تير ۱۴۰۰
ماهمدان زندگی میکنیم.شهرای دیگه رو هم ببینید و گزارش بدید.دیروز تو اوج گرما نزدیک دوساعت برق رفت.دوباره شبم برق رفت.الانم حدود یه ساعته وصل شده بیشتر از دوساعت یااین حدودا قطع بود.میری خرید خیلی از مغازه ها بستن.لبنیاتیا قنادیا قصابیا خیلی از شغلای صنعتی مثل چوب بری پی وی سی همه دارن محصولاتشون خراب میشه وضرر می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
ما برق می خوایم زود باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۴ تير ۱۴۰۰
اینهمه انرژی تولید اتمی میکنید؟ پس کو استفاده تان از ان؟ چطور اپن میتونه خوب استفاده کنه؟ ازشون یاد بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
باید الان از انرژی هسته ای استفاده میشد ولز بتن ریزی کردند همه رو لعنت خدا بر اینها
Iran (Islamic Republic of)
هر چند بعید میدونم اینم بزارید
۱۳:۵۹ ۱۴ تير ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران شما خودتون مشکل دارین ، چرا درد و دل مردم رو انتقال نمیدید ؟ چرا، نظرات رو گل چین میکنید؟ ، چرا همش محافظه کاری میکنید ؟ ، اگر شما برای مردم کار نمیکنید ، پس این همه بودجه ای که خرجتان میکنن برای چیه ، بخدا که روزی خواهد رسید که باید جواب پس بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۴ تير ۱۴۰۰
از مشارکت پنج درصدی تا تهشون سوخته دارن با قطع آب و برق و اینترنت و واکسن و....انتفام میگیگگگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۴ تير ۱۴۰۰
عوضش چند مدل واکسن مختلف رونمایی شده تو ایران !!!! درضمن هرکی ناراحته بره !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
اونوقت شما پول خارج رفتن مردم میدی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۱۵ تير ۱۴۰۰
این خودش حقوق بگیر عربستانه.پست هاش رو بخون یک انشائ با چند کلمه پس و پبش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
هیچ کدام از مسولین مدیر ومدبر نیستند مدیرها را کنار گذاشته اند برق را صادر نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
قصد این دولت در آوردن صدای مردم و ایجاد آشوب در کشور و ایجاد مشکلات فراوان برای دولت بعد و همه اینها برای فرار به جلو و عدم محاکمه وزیران و مسئولین ناکارآمد این دولت تزویر و ناامیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۴ تير ۱۴۰۰
حالا کم کم عادت میکنیم به نظر من قطعی برق رابیستر کنید تا عراقیها خدای نکروه خاموشی نداشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۴ تير ۱۴۰۰
چرا الکی میندازی گردن عراقی ها
اونا خودشون حتما نصف روز هم برق ندارند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی بدبخت
۱۳:۲۷ ۱۴ تير ۱۴۰۰
چرای صدای مسئولین ارشد در نمیاد . چرا قبل از انتخابات قطع نشد ؟ قبل از انتخابات مردم خیلی عزیز بودن. من واقعاً نمیدونم چی بگم به این مسئولین . فحش و بد و بیراه بگم شما منتشر نمیکنید . از یه طرف میترسم شبانه بیام ببرن منو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۰
شما ماینر وارد کردید یادتون رفت مولد تامین نیرو شو هم از چین بیارید عجب !!!چه مغز های شتاب زده بی فکر ی
موشک درست میکنن !! اونوقت سادترین مسله ساده رو نمیتونن از پسش بر بیان اونم پایتخت حداقل دلمون به همین تکنولوژی منبع انرژی از چند سال پیش اومده سال ها قبلتون خوش بود که اینو هم از ما گرفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۴ تير ۱۴۰۰
به ضرس قاطع میشه گفت اگه آب و برق مسئول نداشته باشه وضعیتش از این بدتر نمیشه. "مسئول بی خاصیت نمی خوایم نمی خوایم"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
کم کم داریم به سمت چادر نشینی و غار نشینی میریم
خونه که نمیتونیم اجاره کنیم
برق هم که تعطیل کردن
انواع گوشت روهم که نمیتونیم بخریم باید بریم شکار کنیم
الابرکت الله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
در یک کلام مدیریت زیر صفر کلا یعنی تعریف نشده
بازم صفر تو علم ریاضیات تعریف شده است ولی متاسفانه این موارد زیر صفر حتی
الان همه به برق نیاز دارند وقتی برق نباشه اولین ضرر رو کارگاه های کوچک و مغازه داران می کنند
خیلی از دانشجویان الان زمان امتحاناتشون هست اونا دچار مشکل می شن سرعت نت به شدت ضعیف می شه
گرمای طاقت فرسا در بسیاری از نقاط کشور
و هزاران موارد دیگه ادم چی بگه اخه یکی دو تا که نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
دیگه از این دولت نمیشه انتظار داشت چون خودخواسته توی این 8 سال قراردادی رو عمل کرد که ایران حق ساخت نیروگاه جدید نداشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۴ تير ۱۴۰۰
به قرآن تازه 120 تومن دادم لامپ خریدم. توی این چند روزه آنقدر برق رفت که سوخت. خسارت منو کی میخواد بده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۴ تير ۱۴۰۰
دینام کولرمون سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۴ تير ۱۴۰۰
ما توی منطقه 15 تهران هستیم دیروز سه تا دو ساعته رفت امروز هم که ساعت 12 و نیمه، دو تا دوساعته رفته. این دولت مثل اینکه دیگه همه چی رو ول کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۴ تير ۱۴۰۰
ما برقمون که میره آبمون هم قطع میشه چون پمپ آب داریم. خدا رو خوش نمیاد بچه کوچیک داریم توی گرما و بی برقی و بی کولری و بی آبی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۰
زمستون میگفتن چون مصرف گاز زیاده، نیروگاه گازی از مدار خارج میشه که برق قطع میشه. الان از اون گازی ها استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۴ تير ۱۴۰۰
کشوری که در سطح کلان با تصمیمات لحظه ای اداره میشه و سالهاست که برنامه ریزی بلند مدت فقط رو کاغذ انجام میشه. طبیعیه که آمادگی مواجهه با کمبود آب و برق و خوراک دام و الی ماشاءالله هزار تا مورد جزئی دیگرو نداشته باشه. هر سال نسبت به سال قبل به طور محسوس و ملموس داریم بدبخت تر میشیم.
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۱:۴۱ ۱۴ تير ۱۴۰۰
دقیقا انداختن با تایم امتحان دانشگاه ازاد ما دانشجو های بدبخت اینترنت موبایل هم قطع میشه ترو خدا یه فکری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۴ تير ۱۴۰۰
نمیشه از انرژی هسته ای برق تولید کرد؟
از زباله ها هم میشه برق تولید کرد.
از پنل خورشیدی هم میشه برق تولید کرد.
Iran (Islamic Republic of)
جونم به ایران و مردمش
۱۱:۲۷ ۱۴ تير ۱۴۰۰
اگر دولت همین نظرات عزیزان را بخواند ، و عمل کند ، تأکید میکنم فقط عمل کند ، وضع مملکتمان به بهترین شکل خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
یکی از دلایل اصلی کمبود برق سیستم فرسوده انتقال و توزیع برق کشوره که سالهاست فرسوده شده.یعنی برق تولید میشه ولی تا به مصرف کننده برسه تو مسیر بخش زیادیش هدر میره.مسئولین محترم از وزیر گرفته تا مدیرکل لطفا جونتون بالا بیاد این مشکل رو حل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۱:۱۰ ۱۴ تير ۱۴۰۰
آیا تهران تافته جدا بافته است وقتی برق مناطقی از اون قطع میشه اینهمه خبرگزاریها سر
وصدا میکنند وقتی مناطق محرومی از کشور هنوز نه برق ونه آب ونه گاز دارند چرا روزه سکوت گرفتند پنجاه درصد بودجه رفاهی کشور به تهران داده میشه طبق گفته خود مسئولین ولی باز هم طلبکارند مثل اینکه ایران برای شما فقط تهرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۴ تير ۱۴۰۰
هر موقع تونستی با این وضعیت تورم و گرونی یک ماه تو تهران زندگی کنی اون وقت شکایت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۵ تير ۱۴۰۰
تورم و گرونی مگه فقط ماله تهرانه؟ باقی مردم پول آب و برق و گاز کمتری میدند؟ همه امکانات رو برداشتند بردند تهران طبکارم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۴ تير ۱۴۰۰
خب حالا که منع تردد داریم بخاطر کرونا، شب ها ساعت 10 شب تا 3 صبح چراغ های معابر و خیابون ها رو خاموش کنید مردم هم بیرون نیان از منزل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۴ تير ۱۴۰۰
الهی!!!!!!!! شکایت!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
مناطق گرمسیری یه ثانیه هم نباید قط بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
وقتی شخصی با تحصیلات رشته ناشناخته مدیریت منابع آبی رو میزارن مسئول برقو وزیر برق و نیرو و... مملکت میشه همین! حداقل چندتا تبلیغ رادیویی و تلوزیونی درست کنید و از مردم بخواهید کمتر برق مصرف کنند و با صرفه جویی حلش کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
اگر هسته ای را به فنا نمیدادن الان از هسته ای برای تولید برق استفاده میکردیم.بعضی مردم که فقط علاقه به مذاکره با آمریکا و دست دوستی با آمریکا دارند نمیفهمند که ما به هسته ای برای تولید برق و دارو و ..... نیاز داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۵ تير ۱۴۰۰
اتفاقا این چیزا رو خوب میفهمند ولی یه یه نوع مریضیه میخواند همه چیز کشور رو به باد فنا بدند و بعد یه بهانه دیگه فحش بدند. بعضیها اصلاح شدنی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
دیروز تو سه مرحله ۸ ساعت همدان برق نداشتیم.مغازه دارم و کلا از نون خوردن افتادیم. خاک بر سر مسئولین.نامردی اگه منتشر نکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
همش ضعف مدیریته . اگر اینا مدیر بودند می بایست از انژی خورشیدی برای تولید برق هم استفاده می کردن دولت برای برق تمام ادرات ، بانک ها و..... را باید از صفحات خورشیدی استفاده کند این همه پول مملکت رو حیف و میل می کنند چهارتا صفحه خورشیدی که تو هر اداره و بانک و... بگذارند برق تأمین میشه کاشکی بخوان کارکنن من می ترسم شکما شونم کارنکنه!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۵ تير ۱۴۰۰
انرژی خورشید گرونه. لازم به این قرتی بازیا نیست. نیروگاه گازی بسازند مشکل حله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
برق ها هیئت دولت چرا قطع نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۴ تير ۱۴۰۰
نبود مدیریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۴ تير ۱۴۰۰
برق خونه ما هم دیروز س ساعت قط شد دیشب هم قط شد اگه وسایل برقیمون محافظ نداشت همه چیمون میسوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
اگه به خاطر اینکه از کشورمون سیر شیم این کارو می کنید کور خوندین همیشه زیر سرشما مسئولین بوده،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۴ تير ۱۴۰۰
دقیقا تفاوت سیر شدن و نشدن از کشور برای ما چیه؟ احتمالا اگه سیر شیم میریم لندن یا نیویورک زندگی میکنیم؟ آره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۴ تير ۱۴۰۰
ماهم دیروز ۲ بار قطعی ۲ ساعته داشتیم بخدا تو این وا نفسا وسایلمون میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۴ تير ۱۴۰۰
بابا جنوب از آسمون وزمین آتیش می باره جان اون بچتون قطع نکنین برقا رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
شدیم عین این کشورای قحطی زده آفریقایی. اگه همینطور پیش بره بدتر از اینم میشیم
راستی به نظرتون هنوزم کشور جهان سومیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
جهان ششم رو رد کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۵ تير ۱۴۰۰
شما هم دیگه شورشو در آوردید. تا حالا از دوتا کوچه اونطرفتر از خونتون رفتید که میگید شدیم آفریقا؟ مثل عراق هم شده بودیم تو یکی خودتو میکشتی چه برسه به آفریقا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
آقا من یه دانشجوی بدبخت ایرانیم با کلی امتحان و پروژه و بدبختی که تمام وقتم با قطعی برق هدر میره. موبایل و لپتاپمو بزنم شارژ بشه یا پروژه‌هامو انجام بدم؟ چکار کنم؟ ۸ ساعتتتتتت، یعنی عملا ثلث فرصت روزانه‌ای که ما داریم از دست میدیم...
خسته شدم خدایا زودتر منو به درجه دکتری برسون و توفیق اپلای بده که جمع کنم از اینجا برم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۴ تير ۱۴۰۰
سخنگوی صنعت برق کشور «8 سال عدم سرمایه گذاری در توسعه صنعت برق» چیزی جز امید نتيجه برجام نیست
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۰:۳۹ ۱۴ تير ۱۴۰۰
بطور خلاصه متاسفم برای این کشورداریتون و شما اگر جرئت دارین منتشر کنین .
Iran (Islamic Republic of)
اقایX
۱۰:۳۹ ۱۴ تير ۱۴۰۰
خاک این مملکت طلاست بعدماتوتامین برقش موندیم.واقعامتاسفم برای این مسئولین بی کفایت که یه ذره هم به فکرمردم نیستن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
کو طلا؟ الآن من یک کیلو خاک بیارم تو به قیمت طلا می خری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
باشگاه لطفا همه نظرات رو منتشر کنه ببینیم چقدر فحش دادن به دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
زندگی رو برای ملت کردن فقط اعصاب خوردی و استرس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
هنوز جا داره می تونین کلن برق رو قطع کنین بگید دکلها سوخت هزینه درست کردنش رو نداریم به خاطر تحریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
شورش درآوردند ، چخبره تا میای یه کاری تو خونه بکنی برقا می‌ره ، مسولین بی عرضه
Iran (Islamic Republic of)
رباطی
۱۱:۲۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
مسولین بی عرضه نیستن
بلکه پیرو از کار افتاده هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۴ تير ۱۴۰۰
فقط میشه گفت این حجم از ناکارآمدی دولت در تاریخ بی سابقه است، زودتر شرشون از سر مملکت کم شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۴ تير ۱۴۰۰
آره جون تو.
قبلاً هم همینجور بود،
بدتر هم بود.
سال ۸۶ و ۸۷ یادت رفته هر روز برق می‌رفت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۴ تير ۱۴۰۰
این دوستمان 8 سالشه خبر از گذشته و سختیهایی که در صفهای مختلف کشیدیم در سرما و گرما در صف نفت و قندو... بودیم را ندیده قطعی های برق و اب را ندیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۵ تير ۱۴۰۰
اون زمان آلمانیها به خاطر چندتا سخنرانی احمدی نژاد قهر کردند و گفتند ما دیگه تو صنعت برق ایران کار نمی‌کنیم. فکر می‌کردند ایرانیها نمی‌تونند. بعد یکی دو سال همه چی رو به راه شد و مشکل قطع برق برطرف شد. بنزین تحریم کردند پالایشگاه ساختیم کاری نتونستند بکنند. ولی از وقتی روحانی با اون برجام لعنتیش اومده همه چی رو به آتیش کشیده. هم هسته‌ای رو تخته کرد، هم نیروگاه گازی نساخت هم راههای دور زدن تحریم رو از بین برد.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۰:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۰
سلام
خدا می‌داند ما در بندرعباس موقعی که برق قطع میشه چه می کشیم بیش از این حرفی ندارم چون حرف زدنم بی فایده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
درعوضش ما هم آب نداریم .چهارساعت درروز،آب داریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
وقتی ما تو تهران برقمون میره گرما بچه های کوچیکمون رو دیوونه میکنه دیگه معلومه شما تو گرمای اونجا چی میکشید خدا کمک کنه بهتون ان شالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۴ تير ۱۴۰۰
اره واقعا ، هر روز دوبار که هربارم دوساعت داره برق قطع میشه بندرعباس، خیلی سخته توی این هوای گرم
Singapore
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
روزی ۵ ساعت برق قطع میشه یه بار صبح یه بار بعدالظهر دیگه چقدر میخوان اذییت کنن مردمو تو این گرما پول برق بیاد منم یه دوره درمیان پرداخت میکنم تا حساب کار دستتون بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
یا مال ایران نیستی یا اصلن پول برق پرداخت نکردی ،دیر پرداخت کنی جریمشم روشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۴ تير ۱۴۰۰
اون وقت میان برقتون رو قطع میکنن، جریمه ی وصل مجدد هم میگیرن ازت. خخخخ
۱۲
آخرین اخبار