مدیر تولید کارخانه رنگ در همدان گفت:با تکیه بر دانش جوانان کشور برای توسعه تولید رنگ۱۲ کارخانه جدید در کنار مجموعه فعلی در دست ساخت است.

شاهرخ جهانپور، قائم مقام و مدیر تولید کارخانه الوان ثابت  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان, گفت:با تکیه بر دانش جوانان کشور برای توسعه و تنوع تولید رنگ۱۲ کارخانه جدید در کنار مجموعه فعلی با هزار و ۷۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری در دست ساخت است.

او با بیان اینکه هم اکنون هم مقدار زیادی از مواد اولیه ما از خارج کشور تامین می شود افزود: در این کارخانه همه رنگ مواد غذایی و دارویی و پالایشی , بنزین و ۸۰ درصد رنگ چرم و کاغذ و صنایع فرش, محصولات بهداشتی و پارچه کشوررا تامین می کنیم.

مدیر تولید این کارخانه  تولید رنگ ادامه داد:از ۱۲ کارخانه جدید در دست ساخت ۴ کارخانه بر اساس برنامه ریزی تا ۲ سال آینده و بقیه کارخانه‌ها تا ۵ سال آینده باحمایت مسئولان واختصاص تسهیلات بانکی ایجاد می‌شود.

جهانپور تصریح کرد:با بهره برداری از این ۱۲ کارخانه جدید زمینه اشتغال هزار نفر در این مجموعه فراهم خواهد شد.

سلماسی، مدیر فنی کارخانه الوان ثابت هم بیان کرد: هم اکنون ۳۰۰ نفر از طریق دانشکده علمی کاربردی کارخانه و بخش های دیگرتولیدکارخانه مشغول به کارند.

او از تامین نیاز رنگ ۱۴ گروه صنعتی کشور در این مجموعه خبر داد و گفت: در این کارخانه ریزدانه های مواد اولیه رنگ هم تولید و به کارخانه های دیگر فرستاده می شود و ما آماده ایم دانش و تخصص خود را در زمینه های تولید رنگ در اختیار کارخانه ها و شرکت هایی که سرمایه و دستگاه های مورد نیاز را دارند به طو رایگان قرار دهیم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.