معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی در اسلام آبادغرب خبر داد که پسرش را به خاطر اعتیاد و اذیت و آزارهایش به قتل رسانده بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد قتل در محله شهرستانی اسلام آبادغرب، تیمی از ماموران راهی محل شدند.

او گفت : پس از حضور ماموران در محل مشخص شد مردی ۷۱ ساله پس از اختلاف با پسرش که معتاد به مواد مخدر بوده، به وسیله یک دیلم آهنی به سر او ضربه‌ای وارد و باعث مرگش شده است.

آمویی افزود: ماموران پلیس اسلام آبادغرب با کشف این اطلاعات به سرعت نسبت به دستگیری قاتل که در محل جرم حضور داشت اقدام کرده و او نیز در بازجویی‌ها به قتل فرزندش اعتراف کرد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: پدر قاتل در ادامه بازجویی‌ها انگیزه خود را از این جنایت اعتیاد فرزندش و اذیت و آزار دیگر اعضای خانواده توسط مقتول عنوان کرد.

او از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

بیش از ۸۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سه ماهه امسال کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف بیش از ۸۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سه ماهه امسال خبر داد.

 علی اکبر جاویدان گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد، حدود ۸۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال با کشف بیش از ۷۸۵ کیلوگرم مواد مخدر، حدود یازده درصد رشد داشته است.

او افزود: بیشترین کشفیات مربوط به تریاک با حدود ۷۵۶ کیلوگرم بوده که نسبت به پارسال رشد چهار درصدی داشته است.

او افزود: در بهار امسال حدود ۴۱.۵ کیلوگرم گراس، ۲۵.۵ کیلوگرم هروئین، هفت کیلوگرم شیشه و حشیش و مابقی سایر مواد مخدر کشف شده است.

جاویدان از کشف حدود ۲۰ هزار و ۳۰۰ عدد انواع قرص روانگردان در سه ماهه ابتدای سال خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به دستگیری بیش از هزار نفر در حوزه مواد مخدر در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۸۲۲ نفر خرده فروش، ۷۳ نفر قاچاقچی، ۳۵ نفر نگهدارنده مواد مخدر و مابقی نیز حمل کننده، مشارکت کننده و تولیدکننده مواد هستند.

او از جمع آوری ۸۴۳ معتاد متجاهر در استان خبر داد و گفت: دستگیری و جمع آوری این افراد نسبت به مدت مشابه پارسال که ۲۱۴ نفر بوده، ۲۹۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

جاویدان با اشاره به انهدام یازده باند توزیع مواد مخدر و برابری آن با انهدام صورت گرفته در پارسال، گفت: از عوامل مرتبط با مواد ۷۶ دستگاه خودرو توقیف و هفت قبضه سلاح کشف شد، ضمن اینکه ۳۳ واحد مسکونی و صنفی هم پلمب شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.