رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: از سالمندان تقاضا داریم برای دریافت نوبت دوم واکسن کرونا خود به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی بلوطکی رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به تزریق ۱۶ هزار و ۷۸۱ دوز دوم واکسن کرونا ویروس در این منطقه گفت: با توجه به شرایط موجود و به دلیل جلوگیری از ازدحام جمعیت و انتشار بیماری، از سالمندان تقاضا داریم برای دریافت نوبت دوم واکسن خود تا حد امکان به مراکز تجمیعی واکسیناسیون که از محیط بزرگتری برخوردار بوده، مراجعه کنند.

او افزود: سالمندان بالای ۶۵ سال که پیش از این نوبت اول واکسن سینوفارم را تزریق کرده بودند و به هر دلیلی دوز دوم واکسن آنها با تاخیر مواجه شده بود، می‌توانند به مراکز تجمیعی ما مراجعه کرده و دوز دوم واکسن کرونا ویروس را دریافت کنند.

احمدی بلوطکی بیان داشت: قرار است هفته آینده یک محموله واکسن سینوفارم وارد خوزستان شود و اگر تعداد دوز مناسبی در اختیارمان قرار گیرد، تلاش می‌کنیم واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال را آغاز کنیم.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: در حال حاضر به طور متوسط روزانه بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر به مراکز منتخب ما در غرب اهواز مراجعه کرده و از افرادی که علائم مشخصی دارند، تست PCR گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.