مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اعزام تیم‌های بهداشتی، درمانی و معیشتی هلال احمر استان به مناطق محروم خراسان جنوبی، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن آصفی با اشاره به اجرای طرح ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی در ۱۵ شهرستان کم آب، گفت: تیم‌های هلال احمر استان قزوین هم در راستای اجرای این طرح برای ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوار‌های مناطق محروم استان خراسان جنوبی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه طرح "نذر آب ۴" تا پایان شهریور ماه به پایان می‌رسد، ادامه داد: تیم‌های پزشکی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی هلال احمر قزوین در شهرستان به منظور ارائه خدمات درمانی و معیشتی در مناطق محروم خراسان جنوبی مستقر می‌شوند.

آصفی افزود: در زمینه درمان تیم‌های دندانپزشک، چشم پزشک، اپتومتریست، پزشک متخصص گوش، حلق، بینی و قلب، روانپزشک و پزشک عمومی و در زمینه زیستی، بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم تحریر، اسباب بازی، آب معدنی و آرد برای پخت نان از اولویت‌های منطقه است که امسال با فراخوان عمومی از همه مردم نوعدوست و همچنین هم استانی‌های سخاوتمند و نجیب دعوت می‌شود تا با اهدای کمک‌های خود همچون سنوات گذشته به یاری هموطنان خود بشتابند.

وی ادامه داد: هلال احمر استان قزوین به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر از خدمات و مشارکت‌های داوطلبانه و نیکوکارانه مردم، کمک‌های نقدی مردم را از طریق شماره حساب ۵۲۸۶۸۶۸۶۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۳۶۰۳۶۴۵۷۲ به نام خیران جمعیت هلال احمر استان قزوین جمع آوری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار