مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام :

تعمیرات، کالیبراسیون و پلمب ۱۹۰ ایستگاه تقلیل فشار گاز در ایلام انجام شد

شمس الهی گفت: تعمیرات،کالیبراسیون و پلمب دوره‌ای شیر‌های اطمینان و باکس‌های شاتاف ۱۹۰ ایستگاه تقلیل فشار گاز با موفقیت به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،شمس الهی مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعمیرات، کالیبراسیون و پلمب دوره‌ای شیر‌های اطمینان و باکس‌های شاتاف ۱۹۰ ایستگاه تقلیل فشار گاز در سطح استان ایلام با موفقیت به اتمام رسید.

شمس اللهی افزود: وجود شیر‌های ایمنی در مسیر خطوط گاز به جهت پایداری فشار گاز در شرایط متعارف و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی یا انفجار در اثر ازدیاد ناگهانی فشار، اهمیت بسزایی دارد.

او با بیان اینکه تعمیر، کالیبراسیون و پلمپ دوره‌ای شیر‌های اطمینان این تعداد ایستگاه تقلیل فشار گاز با همت کارشناسان واحد بازرسی فنی این شرکت انجام شده است، اظهار داشت : بازرسی فنی با انجام آزمایشات متعدد، سلامت و کیفیت کالا را تضمین و با نظارت مستمر بر رعایت استاندارد‌های بین المللی هنگام ساخت تجهیزات داخلی به افزایش کیفیت و رونق تولیدات داخلی کمک می‌کند.

شمس اللهی هدف از اجرای این عملیات را اطمینان از ایمنی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز از طریق کالیبراسیون تجهیزات کنترلی و شیر‌های ایمنی برشمرد.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: خوشبختانه این عملیات بدون قطع گاز ایستگاه‌ها و همزمان با در‌مدار بودن خطوط گاز و ایستگاه‌های تقلیل فشار با همکاری کارکنان مدیریت بهره‌برداری و بدون هیچگونه حادثه‌ای با دقت و حساسیت بالا و استفاده از علوم نوین روز انجام شده است و در طول سال نیز در بازدید‌های دوره‌ای پایش و کنترل می‌شوند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.