مالک باشگاه تراکتور درباره وضعیت مالکیت این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  باشگاه تراکتور، محمدرضا زنوزی  مالک باشگاه تراکتور  اظهار کرد: تمام امور باشگاه تراکتور زیر نظر هیئت  مدیره و مدیرعامل است. من به دلیل بیماری همسرم و اینکه درگیر مداوای او  هستم، به امور باشگاه نظارت دارم.

مالک باشگاه تراکتور افزود: بعد از این اتفاقات تصمیم گرفتم، صفر تا صد امور در اختیار هیئت  مدیره و مدیرعامل باشگاه تراکتور باشد و من  هم به عنوان یک هوادار در کنار آن‌ها هستم.

مالک باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: من یک ایرانی ترک‌زبان هستم و وظیفه خودم می‌دانم که برای خوشحالی هواداران و ترک‌زبانان هر کاری در توانم باشد انجام دهم.

زنوزی درباره فضای هواداری تیم تراکتور در شبکه‌های اجتماعی، گفت: عده‌ای معدود که پنج درصد هم نمی‌شوند، فضا را آلوده می‌کنند. نمی‌توان همه را با این معیار اندازه گیری کنیم. این عده وجود دارند و نمی‌شود آن را کتمان کرد. یا منافع‌ این افراد به خطر افتاده یا اهداف دیگری دارند. به همین دلیل برخی از کار‌ها را انجام می‌دهند. نمی‌دانم این افراد به دنبال چه چیزی هستند.

او  ادامه داد: البته برخی از آن‌ها را شناسایی کرده ایم. اهداف‌ آنها را می‌دانیم، اما نمی‌شود همه را با یک متر اندازه گیری کرد. بخشی از حرف‌هایی که در فضای مجازی زده می‌شود واقعیت دارد و هواداران حق‌ خود را می‌خواهند. آن‌ها یک تیم محبوب دارند که در این وضعیت بد اقتصادی تنها دل‌خوشی‌ آنها است. من به آن‌ها حق می‌دهم.

وظیفه دارم به هواداران تراکتور خدمت کنم 

مالک باشگاه تراکتور به تمجید از مردم آذربایجان پرداخت و عنوان کرد: من از همین مردم هستم و تک تک هواداران همشهری‌های من به حساب می‌آیند؛ آن‌هایی که سن پایینی دارند مانند فرزندان و برادران کوچک‌تر و بزرگ‌تر‌ها هم مانند برادران بزرگ‌تر من هستند. وظیفه دارم که به آن‌ها خدمت کنم. نمی‌توانم هم این خدمت را از خودم دریغ کنم.

زنوزی به ادامه حضور خود در باشگاه تراکتور به عنوان مالک را تاکید کرد و گفت: یکی از دلگیری‌های من همین است. گاهی اوقات برخی از افراد به خود این اجازه را می‌دهند که در مورد تراکتور حرفی بزنند و تیم را وارد حاشیه کنند. این‌ها فضای هواداری را ملتهب می‌کنند و به دنبال اهداف خودشان هستند. من خودم در راس کار حضور دارم و حمایت از تراکتور را به اصلی‌ترین دغدغه خود تبدیل کرده‌ام که این موضوع وظیفه من است.

او افزود: شاید من یک سری دلگیری‌هایی داشته باشم و اینکه  چرا  بیش از ۹۰ درصد از هواداران واقعی تراکتور، جواب این عده معدود را نمی‌دهند.

مالک باشگاه تراکتور درباره  آینده باشگاه تصریح کرد: وظیفه دارم از تیم و باشگاهی که متعلق به مردم است حمایت کنم و این کار را هم خواهم کرد. آن عده هم هر کاری دوست دارند انجام دهند و هر حرفی که می‌خواهند بزنند، اما وظیفه ما حمایت از تراکتور به خاطر هواداران است.


بیشتر بخوانید

بی ثباتی، پاشنه آشیل تیم فوتبال تراکتور / ۱۰ سرمربی در دوران مالکیت زنوزی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۵۶ ۱۵ تير ۱۴۰۰
باسلام و احترام ...اقای زنوزی افرادی که بعنوان هییت مدیره کار میکنند فقط به فکر جیب خودشان هستند لطفا خودتان دخالت کنید یا افراد درست و حسابی بکار بگمارید.بقول معروف: این دوستان که می بینی مگسانند گرد شیرینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۵ تير ۱۴۰۰
مشکلاتش ورزشی نیست بلکه این بشر جز بدهکاران بزرگ بانکیه
آخرین اخبار