سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۵ تیر ماه

شاخص کل بورس، تا ساعت ۱۰ با رشد ۲۰ هزار و ۴۹۴ واحدی، روی پله یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سه شنبه (۱۵ تیرماه) شاخص کل بورس در ساعت ۱۰ با رشد ۲۰ هزار و ۴۹۴ واحدی روی پله یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص کل بورس تهران امروز (سه شنبه) در ابتدای معاملات با رشد ۷ هزار و ۱۹ واحدی همراه شد و در ارتفاع یک میلیون و ۲۶۱ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


شاخص روند صعودی خود را ادامه داد و در ساعت ۹ و۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲۰ هزار و  ۲۸۳واحدی (۱.۶درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۰.۸درصدی مواجه شد.

در ساعت ۱۰ صبح نمادهای فارس، فولاد و فملی تاثیر گذار‌ترین نماد بر شاخص کل بوده‌اند و نماد شستا، ولکار و ومدیر بیشترین تراکنش را تا به این لحظه داشته‌اند.

در ادامه نیز روند صعودی بازار سرمایه همچنان ادامه پیدا کرد و در ساعت ۱۰:۳۵ شاخص کل در آستانه ۲۶ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس تا ساعت یازده، ۲۶ هزار و ۴۴۳ واحد رشد کرد و بر روی پله یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن هم ۵ هزار و ۷۱ واحد و شاخص فرابورس نیز ۱۲۶ هزار واحد رشد را تجربه کردند.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۵ تیر ماه

در پایان بازار، شاخص کل نهایتا ۲۶ هزار و ۵۷۰ واحد رشد کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱هزار واحدی قرار گرفت و شاخص هم وزن ۱.۳ درصد رشد کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود ۶ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان رسید و حدود ۴۴۰ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار