مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: از ابتدای هفته تا کنون مصرف برق در خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۶.۳ درصد افزایش داشته است.

دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با افزایش بی سابقه مصرف برق در خراسان جنوبی، در صورت عدم صرفه جویی، اتمام ذخایر آبی سد‌ها و عبور مصرف انرژی از حداکثر توان تولیدی نیروگاهی، خاموشی‌ها در استان افزایش می‌یابد.

او ادامه داد: از مشترکین صنعتی استان به ویژه مشترکین بالاتر از ۳ مگاوات درخواست کاهش و جابجایی بار از ساعت ۱۲ لغایت ۲۱ به ساعت ۲۱ لغایت ۹ صبح روز بعد را داریم.

اشرفی ادامه داد: همچنین از تمام مشترکین خرد و خانگی تقاضا می‌کنیم نسبت به صرفه جویی و کنترل مصرف برق همکاری لازم را با شرکت برق داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر کلیه نیرو‌های شرکت توزیع نیروی برق استان به صورت آماده باش و فعال در قالب نیرو‌های فنی و بهره برداری، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق، مشترکین، بازرسی، مدیریت مصرف در حال خدمت رسانی و کنترل وضعیت مصرف برق استان هستند.

او ادامه داد: برای کاهش خاموشی ها باید ۱۵ تا ۲۰ درصد بار استان کاهش یابد تا بتوانیم به سقف مجازی که از کمیته کنترل پیک کشور برای استان مشخص می شود، برسیم.

انتهای پیام /  ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.