از آغاز واکسینا‌سیون کرونا در چهارمحال و بختیاری، تاکنون ۷۱ هزار و ۳۳۳ دوز واکسن علیه بیماری کووید۱۹ به گروه‌های هدف تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از آغاز طرح واکسیناسیون کرونا در استان، تاکنون در مجموع و در دو فاز اول و دوم، ۷۱ هزار ۳۳۳ دوز واکسن علیه بیماری کرونا به گروه های هدف تزریق شده است.

او افزود: از این تعداد در فاز اول تزریق واکسن، ۹ هزار و ۵۳۵ دوز کادر درمان، چهار هزار و ۷۸۲ دوز کادر بهداشت، ۵۹۰ دوز فوریت‌ها، یک هزار و ۱۰۶ دوز جانبازان بالای ۵۰ درصد و دو هزار و ۹۰۵ دوز بیمار خاص علیه این بیماری واکسن دریافت نمودند.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: همچنین ۵۴ دوز به کارکنان آرامستان‌ها، ۳۹۶ دوز پاکبان، یک هزار و ۱۰۵ دوز کارمندان بخش خصوصی و کارکنان ستادی، دو هزار و ۲۸۰ دوز کارکنان نظام پزشکی، ۵۴۶ دوز مددجوی بهزیستی و یک هزار و ۱۶۳ دوز به دانشجوی علوم پزشکی، ۵۳۱ دوز به اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر استان واکسن کرونا تزریق شده است.

او ادامه داد: در فاز دوم تزریق واکسن نیز ۱۵ هزار و ۸۵۳ دوز گروه سنی ۷۰ تا ۷۵ سال، ۱۱ هزار و ۹۰۲ دوز گروه سنی ۷۵ تا ۷۹ سال و ۱۸ هزار و ۵۸۵ دوز در گروه سنی بالای ۸۰ سال واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.