واحد تولید انواع کیسه‌های پلاستیکی تک لایه پلی اتیلن در شهرک صنعتی شکوهیه قم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،   آیین افتتاح واحد تولید انواع کیسه‌های پلاستیکی تک لایه پلی اتیلن در شهرک صنعتی شکوهیه قم برگزار شد.

نجفی ،مدیر عامل شرکت مبتکران پلاستیک با اشاره ظرفیت تولید ۳ هزار و ۵۰۰ تنی این شرکت در سال گفت: برای بهره برداری از این طرح که ظرفیت اشتغال ۶۰ نفر را داراست ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار قم نیز با اشاره به پیگیری میدانی مشکلات واحد‌های تولیدی در سه شنبه‌های اقتصادی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم گفت: رفع مشکلات اقتصادی کمک به واحد‌های تولیدی و تزریق نقدینگی برای رشد، احیا و توسعه واحد‌های تولیدی و صنعتی در دست بررسی قرار دارد.

سرمست همچنین با اشاره به بازدید از ۳ شرکت صنعتی گفت: رفع مشکلات بانکی، ارزی و تامین زمین و کمک به واحد تازه احیا شده در قالب ارائه تسهیلات بانکی برای این ۳ واحد تولیدی در دست پیگیری و اقدام است.

او حمایت از سرمایه گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی را از اولویت‌های استان عنوان کرد و گفت: مسائل و مشکلات با تلاش دستگاه‌های اجرایی در اشتغال و تولید در دستگاه های اجرایی پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به حضور ۱۲ سرمایه گذار خارجی به استان قم گفت: به تمام سرمایه گذاران داخلی و خارجی که انتقال دانش به داخل کشور انجام می دهند انواع مشوق و زمین برای سرمایه گذاری واگذار می‌ شود.

سیجانی بیشترین سرمایه گذاران انجام شده را در منطقه اقتصادی ویژه با تعداد ۱۵ سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: حضور سرمایه گذاران چینی به خصوص در زمینه قالب سازی مورد نیاز صنایع مختلف نیز در استان در دست اقدام است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۱۹:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام میتوانم درجهت مواد گرانول پلاستیکی با شرکت همکاری کنم
آخرین اخبار