سرمست گفت: تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان قم مکلف هستند که کارآفرینی و تولید را پشتیبانی و حمایت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست استاندار قم روز سه شنبه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی یک واحد تولید فرش ماشینی در منطقه صنعتی نیزار قم گفت: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال احداث خواهد شد.

استاندار قم با تاکید بر اینکه تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی و همچنین خدمات رسان استان مکلف به‌پشتیانی از کارآفرینی و تولید می‌باشند، عنوان کرد: این موضوع جزو سیاست‌های جا افتاده، معمول و رایجی است که از چند سال پیش دنبال می‌کنیم.

سرمست اضافه کرد: امسال نیز که سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌هاست، وظیفه و مسئولیت ما ۲ چندان شده، از این رو در سطح استان نه تنها واحدی تعطیل نشده بلکه هر هفته یک واحد تعطیل و راکد را به‌مدار تولید بر می‌گردانیم و یک واحد را که از واحد‌های موفق است و طرح توسعه انجام داده را هم به‌افتتاح می‌رسانیم.

او گفت: طبق شناختی که از سرمایه گذاران واحد تولیدی فوق داریم، و برنامه‌ای که ارائه دادند و حمایت‌هایی که از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از آن خواهد شد، طی ۱۸ ماه شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

استاندار قم به‌همراه دبیر و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در یازدهمین برنامه سه‌شنبه‌های اقتصادی، علاوه بر کلنگ زنی واحد تولیدکننده فرش ماشینی و افتتاح واحد تولیدکننده کیس‌های رایانه، از برخی واحد‌ها و طرح‌های تولیدی از جمله واحد تولید سنگ‌های ساختمانی منطقه نیزار بازدید کرد.

منطقه صنعتی نیزار در ۳۵ کیلومتری جاده قم - سلفچگان قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار