فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۴۶ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۱۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در ماموریت نخست و پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در شهرک صنعتی کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل نگهداری ماینر‌های غیرمجاز شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۴۰ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۱۴ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

 جاویدان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

او به ماموریت ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری ۱۳ فردوسی پس از اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک واحد مسکونی محل نگهداری ماینر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

 جاویدان از دستگیری یک نفر و معرفی او به دستگاه قضایی خبر داد.

دستگیری  ۱۱ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور یکی از برنامه‌های پلیس را برخورد جدی با برهم زنندگان نظم عمومی دانست و گفت: ۱۱ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که امنیت مردم را به مخاطره انداخته بودند با تلاش و هوشیاری پلیس، دستگیر شدند.

 عنایت فلاحی افزود: آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در موضوع امنیتی، نیروی انتظامی با هیچ کسی تعارف ندارد، زیرا آرامش جامعه را مطالبه عموم مردم می‌داند.

او افزود: این ۱۱ شرور سابقه دار که در سطح شهر کنگاور با استفاده از چاقو و قمه اقدام به عربده کشی و حرکات غیر متعارف کرده و آرامش عمومی را به هم زده بودند، با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی کنگاور ادامه داد: ۲ نفر دیگر از اراذل و اوباش که با این افراد همکاری داشته‌اند متواری هستند که تلاش پلیس برای دستگیری آن‌ها و تحویل شان به مرجع قضایی ادامه دارد.

او با بیان اینکه در این شهرستان جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد، افزود: برابر هماهنگی‌ها و تعامل ایجاد شده با دستگاه قضایی، برخورد قانونی و شدید در انتظار مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود.

 فلاحی به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند هشدار داد و گفت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود در فضای حقیقی و مجازی، امنیت و آرامش شهروندان را سلب کنند.

او بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس شهرستان تاکید کرد و افزود: انتظار پلیس از مردم همکاری و تعامل است لذا از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی موضوع را در اسرع وقت با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند .

کشف یک محموله قاچاق در شهرستان پاوه به ارزش ۸ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف یک محموله قاچاق در شهرستان پاوه به ارزش ۸ میلیارد ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

علی‌اکبر جاویدان گفت: ماموران انتظامی شهرستان پاوه حین گشت‌زنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و راننده آن با بی‌توجهی به اخطار ایست پلیس، اقدام به فرار کرد.

او ادامه داد: ماموران با مشاهده این صحنه به تعقیب نیسان فراری پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن شده و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده ۴ هزار دست پوشاک، ۱۴۸ جفت کفش، ۲۶ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه و ۴۰ هزار عدد میخ چاشنی کناف‌کاری کشف شد.

جاویدان با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۸ میلیارد ریال می‌رسد، از تلاش برای دستگیری راننده متواری خبر داد.

او مبارزه با پدیده قاچاق را جزو مهمترین برنامه‌های پلیس در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.