مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: خیابان‌های شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی با هزینه ۱۰۷ میلیارد ریال بهسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آذربایجان‌شرقی گفت: ۷۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت برای بهسازی معابر و خیابان‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان استفاده شده است.

او اظهار کرد: عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت گسترده با هدف ارائه خدمات مطلوب به واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در این عملیات ۱۳ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی مرند۲، حدود ۲۱ هزار مترمربع از معابر شهرک صنعتی هادیشهر، ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر شهرک صنعتی شهید حاج قاسم سلیمانی، یک هزار و ۲۰۰ مترمربع از معابر شهرک هاشمی و هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابر اهر آسفالت شده است.

نیرومند اسکویی ادامه داد: همچنین ۶ هزار مترمربع از معابر شهرک صنعتی شهید سلیمی شهرستان آذرشهر، هشت هزار و ۲۰۰ مترمربع از معابر شهرک ورزقان و ناحیه صنعتی علیشاه و ۶۰۰ مترمربع از معابر کرنگاه اهر با توزیع آسفالت بهسازی شده است.

او  یادآوری کرد: آسفالت ریزی در چند ماه گذشته موجب تسهیل در روند عبور و مرور و حمل و نقل کالا برای واحد‌های تولیدی و صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.