کارشناس فوتبال کشورمان گفت: شرایط آب و هوایی اهواز باعث کاهش کیفیت بازی پرسپولیس و فولاد شده بود.

هومن افاضلی کارشناس فوتبال  کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی تیم پرسپولیس برابر فولاد در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شرایط آب و هوایی و گرما در این بازی تاثیر گذار بوده  و بازی کردن در دمای بالا و چمن بلند ورزشگاه فولاد سخت است. در مجموع بازی چنگی به دل نزد و  کیفیت لازم را نداشت و در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

افاضلی درباره برد استقلال برابر تراکتور بیان کرد: تیم تراکتور مصدومان زیادی داشت و با تمام پتانسیل خود در زمین مسابقه حاضر نشد. شاید اگر شرایط  به صورت دیگری  رقم می‌خورد، کیفیت و نوع بازی تراکتور هم متفاوت بود. با اوضاع و احوالی که تراکتور دارد، بازیکنان این تیم سعی کردند برابر استقلال آبرومندانه  بازی کنند.

او افزود: تیم استقلال پتانسیل زیادی دارد و این تیم بازیکنان خوب و نخبه در اختیار دارد. آبی پوشان شانس داشتند که امتیازات بیشتری را کسب کنند و در کورس قهرمانی باشند.

استفاده از VAR باعث می شود حق به حقدار برسد 

افاضلی درباره اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال گفت: اشتباهات داوری در فوتبال وجود دارد، اما اینکه بگوییم این اشتباهات طبیعی است، درست نیست. سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در شکل بازی‌ها تاثیر می‌گذارد و حق به حقدار می‌رسد و  فدراسیون فوتبال باید تجهیزات VAR  را خریداری کند تا اشتباهات داوری کاهش یابد و حق تیم‌ها ضایع نشود.

کارشناس فوتبال درباره اظهارات تند فرهاد مجیدی بعد از بازی استقلال و تراکتور  بیان کرد: به نظرم مطالبی که مربیان و بازیکنان استقلال مطرح می‌کنند را مدیریت باشگاه  باید برطرف کند. همچنین آبی پوشان با اظهارات خود فضای آرام را برهم می‌زنند و تمرکز تیم از بین می‌رود. مشکلات استقلال باید  درون خانواده حل شود و طرح مسائل در بیرون از باشگاه کمکی به حال این تیم نخواهد کرد و بازیکنان و هواداران  دلسرد می‌شوند.

او درباره هجمه‌های وارد شده به پرسپولیس و اینکه نتایج  به نفع این تیم رقم می‌خورد، گفت: تیم پرسپولیس ۲ بار به فینال آسیا راه یافته است. پرسپولیس در آسیا موفق عمل کرده و به نظرم درست نیست که بگوییم نتایج این تیم در لیگ برتر فوتبال مهندسی می‌شود.

افاضلی درباره پیش بینی اش از قهرمان لیگ برتر فوتبال خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سپاهان است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۶ تير ۱۴۰۰
شما و اون خانم لنگی ات اول برید دهانت آب بکشید که در مورد استقلال نظر می دهید !!!! تموم شده دوران حکومت سرخ شما !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۶ تير ۱۴۰۰
افاضلی جون دوبار رفته فینال ولی آب نبات چوبی هم بهش ندادند؟؟؟؟؟ دوما ما هنوز اسنپ بین قاره ای نداریم آخه چطوری جام را براشون بفرستند؟؟؟ سوما قهرمانی آسیا حسرت ۵۴ ساله لنگپولیسیا است حتی تو چارجانبه ها حتی با وکیل و وزرا؟؟؟ چهارما جام در جام کشکی بود. پنجما شما هر وقت سرمربی استقلال شدی درباره نامردیها صحبت نکن. البته اگه شدی.
آخرین اخبار