وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن کارایی پایگاه‌های اینترنتی مقاومت را علت شتاب آمریکایی‌ها برای مسدود کردن آن‌ها عنوان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه المسیره، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در کنفرانس اتحادیه فعالان رسانه‌ای یمن که در صنعا برگزار شده است، گفت: اگر سلاح سخن و مقبولیت رسانه‌های مقاومت، کارایی نداشت آمریکایی‌ها برای بستن پایگاه‌های اینترنتی شتاب نمی‌کردند. متوقف کردن فعالیت پایگاه‌های رسانه‌های مقاومت نشانگر کارایی آنهاست و پیروزی برای مقاومت محسوب می‌شود. ما از همه رسانه‌های مقاومت دعوت می‌کنیم یک راهبرد رسانه‌ای مشترک برای هم پوشانی ارائه کنند.

اخیرا وزارت دادگستری آمریکا تعدادی از وبسایت های ایرانی و مرتبط با جریان مقاومت در منطقه از جمله «العالم، پرس تی‌وی و المسیره» را مسدود کرد.

وزارت دادگستری آمریکا پس از آن در توجیه این اقدام غیرقانونی خود در بیانیه‌ای به دستاویز «نقض تحریم‌های آمریکا» متوسل شد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که آمریکا و کشورهای غربی همواره مدعی حمایت از آزادی بیان هستند و از این موضوع در جهت اعمال فشار به دیگر کشورها استفاده می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار