نازنین ملایی ملی پوش قایقرانی روئینگ درباره آخرین وضعیت خود قبل از اعزام به مسابقات المپیک توضیحاتی ارائه داد.

نازنین ملایی ملی پوش قایقرانی روئینگ در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم تجلیل از ملی پوشان المپیکی و پارالمپیکی که صبح امروز توسط فدراسیون قایقرانی انجام شد اظهار داشت: مراسمی که امروز توسط فدراسیون قایقرانی برگزار شد خیلی مهم بود، زیرا همه ورزشکارانمان بعد از مدت طولانی به دلیل انجام تمرینات و همچنین شرایط سخت اقتصادی نیاز به شارژ روحی داشتند که خوشبختانه مراسم امروز باعث شد افتخاراتی که ما در رقابت‌های مختلف به دست آورده و پرچم ایران را بالا بردیم دیده شد. به هر حال من بعد از ۴ سال که برای تیم ملی روئینگ زحمت کشیدم و در این مدت به دلیل مشکلات مالی که داشتم نتوانستم تمرکز کافی داشته باشم. خدا را شکر الان وضعیت من از نظر مسائل مالی بهتر شده است و از انگیزه بالایی برای حضور در مسابقات المپیک برخوردار هستم و امیدوارم بتوانم دوباره برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

قایق‌های جدید قرار بود از ۲ سال پیش به دستمان برسند

ملی پوش قایقرانی روئینگ کشورمان درباره مشکلاتی که این رشته برای شرکت در مسابقات المپیک دارد بیان داشت: اولین مشکل ما در بخش روئینگ، بحث قایق است که از ۲ سال گذشته قرار است این قایق‌ها به دست ما برسد. ما ابتدا امیدوار بودیم که تا قبل از المپیک توکیو و همچنین مسابقات کسب سهمیه المپیک قایق‌های جدید به دستمان برسند، اما این اتفاق نیفتاد. جالب است این قایقی که هم اکنون در گمرک است دقیقا همان قایقی است که من در مسابقات المپیک آن را سفارش دادم. در هر صورت اگر می‌توانستم قبل از المپیک با این قایق جدید تمرین کنم، قطعا تاثیر بسیار مثبتی در پیشرفت من داشت.


بیشتر بخوانید


در ایران پیست استاندارد برای روئینگ نداریم

ملایی ادامه داد: بعد از مسابقات کسب سهمیه المپیک برای برپایی اردو به کشور‌های دیگر رفتیم تا در آن جا تمریناتمان را پیگیری کنیم. این سفر به این خاطر بود که ما در ایران پیست استاندارد برای روئینگ نداریم و فقط می‌توانیم در مسافت ۱۰۰۰ متر دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تمرین کنیم. همچنین نیاز داشتیم به اردوی برون مرزی رفته تا در مسافت بالای ۱۰۰۰ متر تمرین کنیم که متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت. طبق برنامه‌ای که از قبل در نظر داشتیم قرار بود من در پیست ۲ کیلومتر تمرین کنم تا وقتی که به بازی‌های المپیک می‌روم، برای من آن فضا تکراری باشد، اما این اتفاق هم نیفتاد و مجبور هستیم در همان پیست ۱۰۰۰ متر تمرین کنیم.

ملی پوش روئینگ تصریح کرد: در هر صورت امیدوارم بتوانیم در مسابقات المپیک بهترین نتیجه را کسب کنیم، زیرا من نگاهم فقط به المپیک توکیو نیست و نگاهم به المپیک ۲۰۲۴ پاریس و ۲۰۲۸ لس آنجلس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار