توجه دانشجویان به سیره و روش شهدا

فرماندار اندیمشک گفت: دانشجویان در زندگی به سیره و روش شهدا توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: دانشجویان قشر تحصیل کرده جامعه بوده و بسیج دانشجوی نیروی مخلص و تشکلی انقلابی است که باید از ظرفیت دانشجویان استفاده کرد.

او با بیان اینکه بسیج دانشجویی یک نهاد علمی سیاسی و فرهنگی است افزود: دانشجویان دغدغه‌های به حقی دارند که جا دارد برنامه ریزی مناسبی در این زمینه اندیشیده شود و در حوزه اشتغال، عمران و در جهت رضایتمندی مردم و ایجاد امنیت کار‌های بزرگی در شهرستان اندیمشک صورت گرفته است

جهانگیری بیان داشت: باید یاد شهدا همیشه گرامی داشته شود، زیرا امنیت کنونی کشور را ما مدیون شهدا گرانقدر هستیم ضرورت دارد دانشجویان در زندگی خود به سیره و روش شهدا توجه بیشتری داشته باشند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه هدف ما کاهش نرخ بیکاری در شهرستان است تصریح کرد: برابر مصوبه شورای اشتغال شهرستان شرکت‌ها و کارخانجات که در حوزه اندیمشک هستند حق استخدام نیروی غیر بومی ندارند و ضرورت دارد مدیران دانشگاه‌ها توجه ویژه‌ای به بسیج دانشجویی کار‌های فرهنگی و مراسم‌های فرهنگی داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: بسیج دانشجویی از بستری که دارد در جهت آگاه سازی دانشجویان نسبت به خدمات نظام جمهوری اسلامی استفاده لازم را ببرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.