در پی انتشار فیلمی از گلایه و گریه یک دختربچه سیستان و بلوچستانی از کم آبی در منطقه محل زندگی خود، خدمات آبرسانی توسط نیروی زمینی ارتش در مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

به  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در پی انتشار فیلمی از گلایه و گریه یک دختربچه سیستان و بلوچستانی از کم آبی در منطقه محل زندگی خود، خدمات آبرسانی توسط نیروی زمینی ارتش در مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

با توجه به شرایط بحران آب در مناطق جنوب شرق کشور و نیاز مردم استان سیستان و بلوچستان به آب و همچنین انتشار فیلمی از گلایه و گریه یک دختربچه سیستان و بلوچستانی از کم آبی در منطقه محل زندگی خود، خدمات آب رسانی توسط نیروی زمینی ارتش در مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان و محل زندگی این دختر بچه انجام شد.

پیش از این نیز امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش به امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده میدانی مبارزه با کرونا دستورات لازم برای امداد رسانی به مردم این استان بویژه در تأمین آب شرب شتاب کنند.

در این راستا تیپ ۱۸۸ و ۱۵۸ نیروی زمینی ارتش روزانه پنج تانکر پنج هزار لیتری به مناطق روستایی ملا دادی بخش هیرمند شهرستان زابل خدمات آب رسانی انجام میدهند.

همچنین نیروی زمینی ارتش تانکر‌های ۲۰۰ لیتری آب به روستاییان این مناطق اهدا کرده است.

بنا بر این گزارش، تیپ‌های ۱۸۸ و ۱۵۸ نیروی زمینی ارتش همچنین، خدمات پزشکی و درمانی به مردم مناطق روستایی شهرستان زاهدان، زابل و خاش ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۷ تير ۱۴۰۰
درود برشما...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۷ تير ۱۴۰۰
سلام وتشکر فرمانده عزیزومحترم. به جهت کمک به مردم محروم سیستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۷ تير ۱۴۰۰
هر از چندگاهی تو خبرها داریم که تو سیستان و بلوچستان سیل میاد و رودخانه ها طغیان می کنند. نمیشه این آب را مدیریت و تبدیل به آب آشامیدنی کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۷ تير ۱۴۰۰
بازهم ارتش..زلزله..سیل...امدادرسانی...درودبرشرفتون مردان بی ادعا...کارشون بدون دروبین وفیلم برداری انجام میدن واز سیاست دوری میکن وهیچ سهم خواهی ازدولت ندارن بدون هیچ چشم داشتی...ارتش فدای ملت..
Iran (Islamic Republic of)
mosafer
۰۹:۲۲ ۱۷ تير ۱۴۰۰
بازم مانور تبلیغاتی.مشکل آب پارسال در خوزستان حل شد دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۷ تير ۱۴۰۰
مگه وظیفه ارتشه؟؟؟ وظیفه دولت هست
اون موقع که میکفتین ما که هوا نداریم ولی هواتو داریم فکر اب نبودی الان برو از همون بخواه که هواشو داشتی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۷ تير ۱۴۰۰
سلام بر مردان بزرگ مرد ایران زمین ، ممنونم همیشه شما بزرگواران کار بزرگ برای ما مردم انجام می دهیم دست همه شما رو تک تک می بوسم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۷:۳۹ ۱۷ تير ۱۴۰۰
سوال اینجا هستش که چرا باید محروم داشته باشیم ؟؟؟؟؟ مگر یکی از اهداف ما محروم زدایی نبود . و اینکه اگر شبکه های اجتماعی نبود ایا ارتش و سپاه و مردم صدای این بچهرا میشنویدند . و این بدان معناست که خیلی کم کار کردیم . مسولین باید جوابگو باشند . هرچند که از جوابگویی سیرابیم .........
Iran (Islamic Republic of)
ام کلثوم
۰۰:۵۱ ۱۷ تير ۱۴۰۰
پس بچه های مظلوم فلسطینی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۶ تير ۱۴۰۰
مساله آب و برق و گاز و تلفن و اینترنت باید برای همه مردم وجود داشته باشه به صورت یکسان
اصلاً قابل پذیرش نیست که کسی از اینها محروم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۶ تير ۱۴۰۰
باز دم ارتش گرم که وظیفه دولت رو انجام میده
آخرین اخبار