محمد علی طالبی گفت: عمومی کردن فرهنگ قرآن و توجه به آموزه‌های قرانی موجب اعتلای فرهنگی و اجتماعی کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد علی طالبی، استاندار یزد، در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی صافات در شهرستان تفت، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی در پرتو آشنایی و توجه خانواده‌ها به قرآن و تعلیم قرآن به فرزندان، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در شهر‌ها و روستا‌های استان را شناسایی و آن‌ها را به جامعه معرفی می‌کند.

او افزود: در شرایطی که دشمنان با استفاده از ابزار‌های گوناگون برای تحت تأثیر قرار دادن فرهنگ خانواده‌ها و دور کردن آنان از مدار واقعیت اسلام و فرهنگ دینی تلاش می‌کنند و جوانان و نوجوانان را به خود سرگرم می‌سازند، عمومی کردن فرهنگ قرآن و توجه به آموزه‌های قرآنی می‌تواند ما را در مسیر اعتلای فرهنگی و اجتماعی کشور یاری کند.

استاندار یزد با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به ترویج سیره عملی قرآن در جامعه، تصریح کرد: امروز بسیار نیازمند استفاده از تعالیم قرآن در اخلاق، رفتار و امورات زندگی و نیز در بخش اداری و ساماندهی کشور هستیم.

طالبی در پایان بهبود شرایط زندگی و مناسبات اجتماعی را از موهبات استفاده از تعالیم قرآنی در رفتار و زندگی دانست و بیان کرد: در صورت توجه و استفاده بیش از پیش از تعالیم قرآنی، عمومیت یافتن فرهنگ قرآنی و تنظیم رفتار‌های خود بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی، قطعاً می‌توان جامعه بهتری را انتظار داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.