مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت:با توجه به پیش بینی تعهد اشتغال استان، امسال ۱۷ هزار و ۸۸ فرصت شغلی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رضا گروسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به تعهد اشتغال استان در سال جاری، گفت:طبق این تعهد باید در شهرستان آبیک ۲ هزار و ۳۲۲ فرصت شغلی، آوج ۹۳۲، البرز ۲ هزار و ۲۷۱، بویین زهرا ۲ هزار و ۶۱۰، تاکستان سه هزار و ۸۴ و قزوین پنج هزار و ۸۶۹ فرصت شغلی ایجاد شود.

گروسی اضافه کرد: همچنین طبق این تعهد، برای دستگاه‌های اجرایی استان شامل آب منطقه ای، آب و فاضلاب استان، بهزیستی، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت گاز، صندوق کارآفرینی امید، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، مسکن و شهرسازی، کمیته امداد و اقتصاد و دارایی برش‌های اشتغالزایی مشخصی در نظر گرفته شده و به همه آن‌ها ابلاغ شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، افزود: سال گذشته اعتبار ابلاغی به استان تقریبا ۲۹۶ میلیارد تومان بود که همین رقم نیز به استان اختصاص یافت و بخش کشاورزی بیشترین سهم از تسهیلات پرداختی را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: در سال ۹۸ نیز یک هزار و ۵۵۷ طرح اشتغال روستایی حدود ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات معادل ۷۵ درصد اعتبار تخصیصی را دریافت کردند که نقش موثری در اشتغالزایی در مناطق روستایی داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.