استاندار اصفهان گفت: ادارات استان اصفهان بر اساس مصوبه هیئت وزیران و با توجه به ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری در روزهای پنجشنبه تا پایان مرداد ماه امسال تعطیل هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان گفت: ادارات و سازمان‌های دولتی استان اصفهان در روز‌های پنجشنبه هر هفته تا پایان مرداد ماه امسال تعطیل خواهند بود.

او افزود: بر اساس مصوبه هیأت وزیران و با توجه به ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری همه دستگاه‌های اجرایی استان به‌جز دستگاه‌های امدادی، اضطراری و عملیاتی تا پایان مرداد در روز‌های پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: این مصوبه از پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در سطح استان به اجرا در خواهد آمد و همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت آن هستند.

او تصریح کرد: با توجه به گرمای هوا و لزوم رعایت و کاهش انرژی درباره تغییر ساعت کاری اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی در روز‌های آینده بر اساس نظرات و پیشنهاد‌ها مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار