نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات گفت: راه حل مشکلات امروز در حوزه‌های مختلف کشور در گرو حضور جوانان با انگیزه، با دانش و با نگاه امیدوارانه به آینده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در اولین نشست گفت و گو محور با دانشجویان بومی محصل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که صبح امروز در محل دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار شد؛ گفت: تنها راه امید به آینده شهر ابتدا شناخت ظرفیت‌های مختلف و دوم این است که بدانیم شهر را باید همین جوانان متحول کنند. به شرط شناخت خود و ظرفیت‌های خوبی که جوانان این شهر در حوزه‌های مختلف دارند.


او افزود: ظرفیت جوانان ظرفیت بسیار عظیمی در شهر ما است و راه گشایش در کار‌ها و رفع مشکلات ورود جوانان امیدوار به آینده به عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی و اجرا است.

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات  ادامه داد:  براساس آمار و اعداد و ارقام ما در وضعیت درمان در طول یک سال گذشته بیش از ۷ دستگاه اکسیژن ساز ایجاد کرده ایم و اکسیژن را صادر می‌کنیم و بهترین عملکرد را در مبارزه با کرونا داریم.


زنگنه بیان کرد: تربت حیدریه بعد از مشهد در تولید ثروت رتبه دوم را دارد، ما باید امیدوارانه به شهرمان نگاه کنیم. اگر مثلا وضعیت مناسبی در حوزه آسفالت نداریم ؛جاذبه‌هایی در حوزه گردشگری داریم که کمتر شهرستانی در استان این ظرفیت ها را به صورت مجموعه ای دارد.


انتهای پیام/ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.