تا پایان شهریور ماه؛

۹۰ کیلومتر از باند دوم محور قاین – بیرجند زیر بار ترافیک می‌رود

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان شهریور ماه امسال بیش از ۹۰ کیلومتر از باند دوم محور قاین – بیرجند زیر بار ترافیک می‌رود.

اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۹۰ کیلومتر از باند دوم محور بیرجند- قاین تا پایان شهریور ماه امسال زیر بار ترافیک می رود و تنها ۱۶ کیلومتر از این پروژه باقی می ماند.

او افزود: محور شرق که در سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی قرار دارد، بخش عمده‌ای از آن خراسان جنوبی را در برمی‌گیرد که علاوه بر ترافیک ترانزیتی، ترافیک محلی هم در آن بسیار بالا است.

اسحاقی بیان کرد: مقدمات این پروژه از سال ۸۴ کلید خورده که ۴۷ کیلومتر آن تا سال ۹۸ زیر بار ترافیک رفته و ۲۷ کیلومتر دیگر نیز در دو سال گذشته بهره برداری شده است.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: محور توسعه شرق یکی از محور‌های بسیار مهم و حیاتی در جهت توسعه زیرساخت‌های شرق کشور از قدیم مطرح بوده که از چابهار - زاهدان - بیرجند عبور و به مشهد اتصال پیدا می‌کند.

او تصریح کرد: محور بیرجند - قاین مسیر اصلی تردد مسافران به مشهد مقدس است و پنج پیمانکار در این محور مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار