امام جمعه موقت تهران گفت: باید کشور را بدون نفت و با تولید، خلق ثروت و دریافت مالیات اداره کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در نشست شورای اداری استان قزوین با بیان اینکه ۵۰ درصد درآمد‌های مالیاتی کشور مستقیم به درآمد‌های نفتی گره خورده است، گفت: باید کشور را بدون نفت و با تولید، خلق ثروت و دریافت مالیات اداره کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی بالاترین نمره را به دلیل فهم درست مردم، فرماندهی صحیح و حضور نیرو‌های قابل و توانا دارد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: سپاه، ارتش و بسیج حماسه‌ای خلق کردند که امروز دشمنان هرگز به خود جسارت نمی‌دهند به دریا، زمین و جغرافیای جمهوری اسلامی نزدیک شوند.

امام جمعه موقت تهران افزود: ما نه تنها برای ملت ایران بلکه برای ملت اسلام، قدرت خلق کردیم.

وی گفت: در توسعه نیروی انسانی، دانش، مهارت، مبانی فکری، عقیدتی، اخلاقی و استفاده درست از فرصت‌ها در جمهوری اسلامی کار‌های مهمی شده است، اما تا جایگاه مطلوب فاصله داریم.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه بدون دیدن سرمایه‌ها نمی‌توان به سمت قله‌ها حرکت کرد، گفت: من اعتقاد دارم کشور را گران اداره می‌کنیم؛ امروز رنج فقرا و کاهش ارزش پولی ملی، نگرانی‌های جدی جامعه هستند و امیدواریم با فهم درست سرمایه‌ها و با برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت و اصلاحات ساختاری در جهت رفع کاستی‌ها قدم برداریم.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، مردم سالاری دینی و جایگاه ممتاز جمهوریت را در نظام انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت، افزود: باید از مردم شریف استان قزوین تشکر کنیم که در انتخابات سال ۱۴۰۰ در مقایسه با همه استان‌های کشور از نظر مشارکت و حضور در پای صندوق‌های رأی، پیشگام بودند.

وی افزود: اگر بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا نمی‌کرد قطعاً شاهد حضور گسترده‌تر مردم پای صندوق‌های رأی می‌بودیم.

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: امیدواریم در چهار سال پیش روی با مشارکت همه کسانی که به ایران عشق می‌ورزند، شاهد افزایش اقتدار نظام و کارآیی دستگاه‌های اجرایی، افزایش رضایتمندی مردم و در نتیجه حضور بالاتر در انتخابات بعدی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۷ تير ۱۴۰۰
اگر پول زیادی را به کانون یک خانواده هم وارد بشه هیچ یک اعضای آن از عواقب ریز و درشتش درامان نمیمانند چه برسد جامعه یا کشوری باشد!