در این گزارش، پنج معیار برای ایده آل کردن ظاهر سوپراستار‌های سینما آمده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مارک میتس، همه تماشاگران فیلم ها، بازیگران مورد علاقه خود را دارند. مخاطبان ترجیح می دهند فیلم هایی را تماشاکنند که بازیگر مورد علاقه آن ها با ظاهری آراسته ایفای نقش کند. فارغ از سن و سال، همیشه بازیگران در اکران سینما و تلویزیون ظاهر خوبی دارند.

اما این موضوع چطور ممکن است؟ چرا ستاره های سینما فارغ از اتفاقاتی که همزمان در فیلم رخ می دهد تقریبا ظاهری کامل و آراسته دارند؟ در حقیقت، هیچ رازی وجود ندارد. فهمیدن دلایل ظاهر همیشه آراسته بازیگران فقط به کمی تفکر نیاز دارد.

در اینجا ، پنج معیار و فاکتور اصلی را برای ایده آل کردن ظاهر سوپراستارهای فیلم آمده است. اکثر آنها کاملاً واضح هستند. به احتمال زیاد ، شما تا همین لحظه به آنها توجه نکرده اید.

آرایش

آیا تا به حال به عناوین تیتراژ انتهایی فیلم توجه کرده اید؟ هر تیم فیلم سازی دارای تعداد زیادی از هنرمندان گریم است که قبل و در حین تصویربرداری روی چهره بازیگران کار می کنند.

بله، متخصصانی تحصیل کرده و باتجربه، لوازم آرایشی مورد نیاز را انتخاب می کنند و آن‌ها را بر روی چهره هر بازیگری قرار می دهند. با این کار نه تنها بازیگر برای نقش آماده می شود، بلکه به طور کلی جذاب نیز به نظر می‌رسد. با این حال، آرایش تنها اولین "لایه" تصویر ستاره فیلم روی صفحه است.

مدل مو

یکی دیگر از جزئیات مهم ظاهر هر شخص ، مدل موی اوست. متخصصان طراحی ظاهر ، تمام توانایی خود را به کار می بندند تا موهای ستاره سینما در هر سکانس ، عالی به نظر برسد.

در واقع، آرایشگران روی موهای بازیگر کار می کنند حتی اگر شرایط فعلی شخصیت آنها را دارای مدل موی بدون سبک فرض کند. متخصصان کارهای زیادی انجام می دهند تا هر تار مو در صورت لزوم مرتب یا بی نظم به نظر برسد.

دوربین ها

در اینجا نکته دیگری از تأثیرپذیری از جلوه بسیار خوب ستاره های سینما در صفحه های سینما وجود دارد: اپراتورهای دوربین. برای اینکه مسائل را یک باره روشن کنید ، سعی کنید به یک سوال پاسخ دهید: آیا تا به حال سعی کرده اید سلفی بگیرید؟

در غیر این صورت ، ممکن است بخواهید تلفن هوشمند خود را بردارید و فوراً آزمایشی انجام دهید. اگر بله ، احتمالاً شما اهمیت نور مناسب ، زاویه ، حالت چهره و پردازش پس از آن را درک کرده و آن را به بهترین شکل نشان می دهید. تولیدکنندگان فیلم تجهیزات فوق مدرن دارند که به آنها امکان می دهد در هنگام تصویربرداری و پس از اتمام آن، هر عنصر از فریم های تصویر را تنظیم کنند. آنها چراغ های مورد نیاز را اعمال می کنند ، زوایای مختلف را انتخاب می کنند و به تعداد دو برابر مورد نیاز فیلم می گیرند تا صحنه ای بی نقص را تهیه کنند.


بیشتر بخوانید:


سبک زندگی

بازیگرانی که در نمایشگرهای بزرگ مشاهده می کنید ، افرادی حرفه ای هستند که با مهارت و ظاهر بازیگری درآمد خوبی کسب می کنند. البته  آرایشگران، متخصصان مدل مو، اپراتورها و سایر عوامل تأثیر زیادی در نتیجه نهایی دارند، اما بدون خود بازیگران هیچ کاری امکان پذیر نیست.

غالباً ، ستارگان صفحه نمایش نه تنها در زمان فیلمبرداری فیلم جدید، بلکه به طور منظم از ظاهر خود مراقبت می کنند. آنها از لوازم آرایشی مورد نیاز استفاده می کنند ، با پزشکان مشورت می کنند و همانطور که اکثر علاقه مندان به سینما می دانند در صورت لزوم جراحی می کنند.

جلوه های بصری (VFX)

سطح فناوری های مدرن ساخت فیلم طی دو دهه اخیر پیشرفت فراوانی داشته است. راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری جدید می تواند به کارگردان کمک کند تا ظاهر افراد روی صفحه  را اصلاح کند.

همان طراح VFX که صحنه های حماسی نبرد را در انتقام جویان می سازد، مسئول پاک کردن چین و چروک و لکه های صورت اسکارلت جوهانسون در صورت لزوم است.


بیشتر بخوانید:


 

منبع: markmeets

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۸ تير ۱۴۰۰
ما چ میدونیم از خود بازیگر هان بپرسید
آخرین اخبار