سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص خداحافظی پوریا فیاضی از بازی‌های ملی توضیحاتی را بیان کرد.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار  توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص خداحافظی پوریا فیاضی از بازی‌های ملی اظهار داشت: همیشه بحث اردو‌های تیم ملی سخت‌ترین بخش زندگی کاری من در تیم ملی والیبال ایران بوده است و همیشه دوست داشتم در زمان‌هایی که بازیکنان می‌خواهند از تیم ملی والیبال خداحافظی کنند، نباشم. برایم سخت است وقتی می بینم بازیکنانی که سال‌ها کنار آن‌ها بوده ام، می‌خواهند از تیم ملی بروند. مخصوصا بازیکنانی که در تیم ملی والیبال ایران تاثیر گذار بوده اند. ۲ سال پیش در لیگ ملت‌های والیبال درخشش پوریا فیاضی را یادمان نمی‌رود که توانستیم نتیجه خوبی هم کسب کنیم. خداحافظی فیاضی همه ما را ناراحت و غمگین کرد، اما این را هم باید قبول کنیم که این اتفاقات بخش بزرگی از ورزش حرفه‌ای است؛ لحظه‌ای که می خواهد از بازی‌های ملی و تیم ملی خداحافظی کند همه چیز برای ورزشکار سخت و ناراحت کننده می‌شود، اما من معتقدم این بازیکنان در آینده هم کار خود را به صورت حرفه‌ای دنبال خواهند کرد، هم قائمی و هم فیاضی که به تازگی از تیم ملی خداحافظی کرده اند.

او افزود: ما بعد از المپیک هم در تیم ملی والیبال شاهد این اتفاقات خواهیم بود، اما این نسل از والیبال به نظر من در آینده نزدیک مربیان بزرگی خواهند شد؛ چرا که تمام پیچ و خم والیبال دنیا را دیده و لمس کرده‌اند. بازیکنان بسیار باهوشی بودند و در حال حاضر ثانیه شماری می‌کنم که این بازیکنان در کسوت مربیگری به والیبال ایران کمک کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره برگزاری یک دیدار برای خداحافظی بازیکنان تیم ملی گفت: همیشه آرزوی من بوده است که یک بازی خوب و در شان بازیکنان تیم ملی به عنوان بازی خداحافظی برگزار کنیم؛ چرا که بازیکنان بزرگی بوده‌اند که بی سر و صدا از تیم ملی خداحافظی کرده و رفته اند، اما متاسفانه برای آن‌ها کاری انجام نشده است. از بهنام محمودی و ترکاشوند والیبالیست‌های آن نسل که افتخار سرپرستی آن‌ها را داشتم تا محمدکاظم و نادی که سال‌ها کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بودند. در نسل امروز والیبال فرهاد قائمی، پوریا فیاضی و سایر بازیکنان که از بهترین‌های والیبال و از نظر مردم اسطوره بوده اند.‌ای کاش این اتفاق بعد از المپیک رخ بدهد و با انجام یک بازی بسیار خوب و در شان این بازیکنان بتوانند یک خداحافظی با شکوه داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار