اتاق ورزش آماده پذیرش دانش آموزان رامشیری

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان از راه اندازی اتاق ورزش دانش آموزان دختر در دبستان حضرت آسیه (س) برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

محمود معزی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی مدارس رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی سبب شادابی و تحرک هر چه بیشتر دانش آموزان می‌شود، گفت: راه اندازی اتاق ورزش محیط ایمن و با نشاطی را برای دانش آموزان دختر فراهم می‌آورد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه همه دانش آموزان مدارس دخترانه از امکانات اتاق ورزش استفاده خواهند کرد، افزود: دبستان حضرت آسیه (س) به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی آسان‌تر دانش آموزان سایر مدارس به آن، برای راه اندازی اتاق ورزش در نظر گرفته شده است.

معزی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف سند تحول بنیادین، ارتقای جایگاه درس تربیت بدنی است که به همین منظور در صدد راه اندازی چند مکان ورزشی مناسب و تجهیز مدارس در مناطق کم برخوردار هستیم.

معاون تربیت و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در پایان با قدردانی از پیگیری‌های مستمر علی شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر، تصریح کرد: مدیریت صحیح، کلیدی‌ترین نکته برای عملکرد خوب مجموعه تعلیم و تربیت است که به عنوان گرداننده و هماهنگ کننده اصلی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی زمینه اجرای دقیق قوانین و هدایت افراد تحت امر را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.