۲۰ تیرماه آخرین فرصت ارسال اثر به پنجمین جشنواره ملی روز جنگلبان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هومان خاکپور رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به فراخوان برگزاری پنجمین جشنواره ملی روز جنگلبان در مردادماه امسال همزمان با روز جنگلبان گفت: ۲۰ تیرماه آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است.

او افزود: افراد شرکت‌کننده در این جشنواره باید آثار و مستندات خود را به ادارات منابع طبیعی استان و شهرستان ارائه دهند.


بیشتر بخوانید


خاکپور اضافه کرد: این جشنواره با هدف تجلیل از محافظان منابع طبیعی و بزرگداشت حافظان و حامیان عرضه منابع طبیعی و نیرو‌های داوطلب مردمی و همیاران طبیعت در عرصه حفاظت از منابع طبیعی، حفاظت از از جنگل و جلوگیری از آتش‌سوزی و تخریب عرصه مرتعی و جنگلی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این جشنواره یک جشنواره مردمی است و دبیرخانه اصلی و مرکزی این جشنواره با سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های غیردولتی محیط زیست و منابع طبیعی در حال برگزاری است.

خاکپور افزود: در این جشنواره در پنج حوزه از فعالانه عرصه حفاظت و صیانت از جنگل و منابع طبیعی تجلیل می‌شود که شامل نیرو‌های منابع طبیعی و ماموران منابع طبیی و خانواده آنها، جنگل‌بانان ایثارگر، نیرو‌های مردمی که در حفاظت منابع طبیعی و مقابه با حریق دچار صدمه شده باشند، جنگلبانان افتخاری، نیرو‌های مردمی و یا چهره‌های فرهنگی، ورزشی و فعالان اجتماعی که در حفاظت منابع طبیعی اقداماتی داشته باشند و همیاران طبیعت که درسامانه ثبت‌نام شده باشند تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار