نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح افزایش حوزه فعالیت‌ها و اختیارات دهیاری‌ها در مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت:با تدوین  افزایش حوزه فعالیت‌ها و اختیارات دهیاری‌ها حوزه اختیارات دهیاری‌ها مشخص شده و وضعیت شغلی و استخدامی دهیاران مورد بازنگری قرار گرفته و گامی برای بهبود آن خواهد بود.

اوافزود: با تصویب و اجرای این طرح، وضعیت دهیاری‌ها در روستا‌ها به ثبات مناسبی رسیده و اختیارات آن‌ها نیز مشخص خواهد شد.

او اعلام کرد: همچنین در مجلس شورای اسلامی اعتبار خاص و مناسبی برای اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف در قالب بودجه سال ۱۴۰۰ تدوین شده و این اعتبارات نسبت به سال‌های گذشته چشمگیر و کم نظیر بوده است.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت روستا‌های مراغه گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته بی توجهی‌های بسیاری نسبت به روستا‌ها در این شهرستان شده بود و عدم برخورداری ۵۳ روستا از گاز و ۴۵ روستا از راه مناسب از جمله این مشکلات بود.

نماینده مراغه و عجب شیر افزود: با همراهی دستگاه‌های اجرایی در یک سال اخیر اقدامات موثری در محرومیت زدایی از روستا‌های این شهرستان انجام شده و براساس پیش بینی‌های انجام شده تا پایان سال می‌توانیم عدم وجود روستای بدون گاز را جشن بگیریم.

علیزاده اضافه کرد: همچنین تعیین تکلیف روستا‌های فاقد راه احداثی و اجرای طرح‌های زیرگذر پل قطار تازه کند و مغانجیق نیز از جمله اقداماتی است که برای محرومیت زدایی روستایی در این شهرستان در حال اجراست.

 در این همایش از دهیاران نمونه بخش مرکزی مراغه تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار