معاون عمرانی استاندار گفت: کمیته بازرسی با محوریت اداره کل مدیریت بحران برای بازرسی و ارزیابی مصرف برق دستگاه‌ها تشکیل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرخزاد معاون عمرانی استاندار گفت: باید به جهت حساس بودن موضوع مدیریت صحیح مصرف برق در حوزه‌های صنعتی، تولیدی، کشاورزی و دامی سریعا کمیته‌ای با حضور دستگاه‌های صنعتی، خدمات رسان و نهاد‌های نظارتی از جمله سازمان صمت، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت شهرک‌های صنعتی، جهاد کشاورزی و نهاد‌های بازرسی و امنیتی تشکیل شود تا در این شرایط حساس دچار بحران‌های جدی در بحث صنایع و کارخانجات نشویم.

فرخزاد افزود:در این بازدید‌ها باید گزارشی از شیوه مصرف به دستگاه‌های حاکمیتی و نظارتی ارائه شود و درصورت مشاهده تخلف بطور جدی با متخلفان برخورد و برق آن مجموعه قطع شود.

وی اضافه کرد: باید به صورت صحیح و دقیق به مردم و شرکت‌های تولیدی و کارخانجات زمان قطعی برق اعلام شود تا شاهد نارضایتی بیش از بیش و خسارات جبران ناپذیر نباشیم.

معاون استاندار گفت: در مصوبه‌ای به همه ادارات دولتی و دستگاه‌های خصوصی اعلام شده است که اداراتی که دارای دیزل ژنراتور هستند باید از ساعت ۱۲ تا سیزده و ۳۰ دقیقه از مدار شبکه خارج شوند و برق خود را از طریق ژنراتور تامین کنند تا بار وارده بر روی جریان خط شهری کاهش یابد.

فرخ زاد از سازمان صمت خواست تا برنامه تعطیلات تابستانی شرکت‌های صنعتی و کارخانجات را با هماهنگی‌های لازم به شرکت توزیع نیروی برق اعلام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.