براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وضعیت کرونایی هندیجان همانند شهرستانهای امیدیه و اندیمشک قرمز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وضعیت کرونایی شهرستان هندیجان به مانند امیدیه و اندیمشک قرمز شده است.

بر اساس این گزارش؛  شهرستان‌های اهواز، شوش، ایذه، بندرماهشهر، آبادان، خرمشهر، دزفول، رامهرمز، شوشتر، دشت آزادگان، مسجدسلیمان، بهبهان، کارون و رامشیر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و مابقی شهرستان‌های خوزستان در وضعیت زرد هستند.

با توجه به افزایش آمار کرونا در استان‌های مختلف به ویژه نوار جنوبی و مرکز کشور و احتمال سرایت سوش موتاسیون یافته به خوزستان از هم استانی‌ها درخواست می‌شود از هرگونه تردد و مسافرت غیرضروری به سایر مناطق پرهیز کنند و نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت پیش از این ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۳ شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان در حالت زرد کرونایی قرار داشتند.

براساس آخرین آمار رنگ‌بندی، ۱۴۳ شهرستان قرمز، ۱۸۶ شهرستان نارنجی و ۱۱۹ شهرستان زرد در کشور وجود دارد و وضعیت هیچ شهری آبی نیست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.