ویدئوی جالبی که کشاورز اسپانیایی را در حال حرف زدن و خواندن ترانه با بوقلمون ها نشان می دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیوانات یا حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که حرف زدن یک مرد اسپانیایی با بوقلمون هایش را به تصویر می‌کشد.

«خوان ماریا رُدریگز پاریلا»، ۲۶ ساله یک کشاورز پرورش دهنده بوقلمون و گوسفند است که در «ویلانوا د لاس کروسز» اسپانیا زندگی می‌کند. در ویدئویی که او در تیک تاک منتشر کرده دیده می‌شود پس از آنکه خوان صدای بوقلمون‌ها را تقلید می‌کند این حیوانات به او واکنش نشان داده و به نوعی پاسخ او را می‌دهند. او سپس شروع به خواندن یک ترانه کرده و با بلند‌تر کردن صدای خود، بوقلمون‌ها نیز به آن واکنش نشان می‌دهند. در پایان ویدئو خوان که ظاهرا طرفدار تیم رئال است با گفتن «هالا گو مادرید» با بوقلمون‌ها صحبت می‌کند و بوقلمون‌ها نیز شروع به سر و صدا می‌کنند.


بیشتر بخوانید


پس از آنکه این ویدئو در تیک تاک منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون حدود ۹ میلیون بیننده داشته است. او این ویدئو را در صفحه تیک تاک خود که ۸۰ هزار فالوور دارد با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت. او که خود را در تیک تاک، عاشق طبیعت، مناطق روستایی و حیوانات معرفی کرده در این باره به رسانه‌ها گفت: «واقعیت این است که من از کار کردن و وقت گذراندن با بوقلمون‌ها لذت می‌برم و عاشق این کار هستم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.