امام جمعه بخش یزدان آباد به خاموشی های اخیر اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی جامعه، مردم باید در مصرف برق صرفه جویی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن ایزدی یزدان آبادی، امام جمعه بخش یزدان آباد زرند ضمن دعوت همگان به تقوی الهی گفت: انسان اگر خوف از خدا و امید به او نداشته باشد، نتیجه ضعف است، پس باید به دنبال خوشنودی خداوند رفت.

او افزود: صفت جود و بخشش مورد رضای الهی است که باید در انسان نهادینه شود و مقابل آن بخل است که صفت زشتی است و به گفته امام رضا (ع)، سخاوتمند نزدیک به خدا، بهشت و مردم است و خداوند سخاوتمند را دوست دارد و این یک وعده الهی است.

امام جمعه یزدان آباد در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: پیامبر (ص) بعد از بعثت دشمنانی داشت که قصد ترور وی را داشتند و وقتی خبر به گوش پیامبر رسید، پیامبر حکم اعدام همه این کافران را صادر کرد، به جز یک نفر، وقتی از ایشان سئوال شد، فرمودند: دلیلش سخاوتمندی او است و این کافر مسلمان شد.

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی تأکید کرد: بنابراین باید دست نیازمندان را بگیرید و گره از کار مردم باز کنید که خداوند روزی شما را افزون خواهد کرد.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نمازجمعه مبنی بر اینکه نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوی، بصیرت و اخلاق است، بیان داشت: کسانی که با اخلاق هستند باید مواظب زبانشان باشند و خود را جهنمی نکنند؛ چرا که خوش زبانی یکی از آثار اخلاق است.

امام جمعه بخش یزدان آباد ضمن گرامیداشت اول ذیحجه سالروزازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) افزود: متأسفانه امروز عفاف و حجاب فاطمی در جمهوری اسلامی کم رنگ شده که علتش سوء بعضی مدیریت هاست.

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی به خاموشی‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: در شرایط فعلی جامعه مردم باید در مصرف برق صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار