کشف ۸۸ کیلو گرم مواد مخدر هرویین در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۸۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین طی یک عملیات ضربتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در ارومیه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، از فعالیت یک شبکه مطلع شده و موضوع را به سرعت در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر با انجام کار‌های اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند، متهمان را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: ماموران با تشکیل چندین اکیپ با هماهنگی مقام قضایی پس از دریافت اطمینان از موضوع در حوالی پارک تخم مرغی در ارومیه حین تحویل مواد مخدر متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو سواری، ۸۸ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هرویین را که به طور ماهرانه‌ای در داخل حودرو‌ها جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

سردار خرم نیا افزود: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ توقیف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.