به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در دوران کرونا انجام کارهای اداری به صورت غیر حضور میتواند جلوی گسترش این بیماری را بگیرد در این گزارش نحوه پیگیری خدمات سابقه به صورت غیر حضوری آموزش داده شده است.
منوی خدمات سابقه :
همانطور که در شکل زیر مشخص است این منو شامل گزینه های زیر است:
فرم اعتراض به سابقه دارای کسری کارکرد یا اشکال :
بیمه شده در این فرم می تواند جهت ثبت مغایرت های سابقه استفاده کنید.
توجه داشته باشید ویرایش و حذف درخواست تا قبل از تایید اعتراض ثبت شده، امکان پذیر است.
فرم اصلاح سابقه :
برای این منظور بیمه شده لازم است بر روی رکورد دلخواه دکمه ویرایش را انتخاب کنید. در اینصورت فرمی به شکل زیر مشاهده می شود ، کافیست در رکورد مشخص شده تغییرات دلخواه را اعمال کنید.
فرم اعتراض به سوابق ناموجود :
بیمه شده از این فرم می تواند برای سوابقی که برای وی ثبت نشده است درخواست ثبت کنید.
فرم ایجاد سابقه ناموجود :
از طریق این فرم بیمه شده می تواند جهت ثبت سابقه ناموجود اقدام کنید.
با زدن دکمه تایید شماره پیگیری درخواست بیمه شده برای وی مشاهده می شود.
با زدن دکمه تایید بیمه شده به صفحه لیست درخواست هدایت میشود.همچنین میتواند به کمک شماره پیگیری ارسال شده از قسمت تامین اجتماعی من مراحل پیشرفت درخواست خود را پیگیری کنید.
توجه داشته باشید ویرایش و حذف درخواست تا قبل از تایید اعتراض ثبت شده، امکان پذیر است.
مشاهده لیست درخواست ها از قسمت تامین اجتماعی من :
برای این منظور بیمه شده کافیست از صفحه نخست بر روی گزینه" تامین اجتماعی من " کلیک کنید.
در این قسمت بیمه شده می تواند از تمامی تعاملات خود با سازمان مطلع شده و درخواست های ثبت شده خود را رویت و وضعیت آنها را پیگیری کنید.
پیگیری اعتراض :
زمانی که درخواست اعتراض توسط شعبه رسیدگی شده باشد و وضعیت آن به حالت " دریافت کامل پاسخ از شعب " تغییر کرده باشد، از قسمت عملیات؛ دکمه پیگیری اعتراض برای بیمه شده مشاهده می شود.
فرم پیگیری اعتراض :
بیمه شده در این فرم میتواند نتایج بررسی اعتراض خود را مشاهده کنید.
بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/