حضور مردم استان مرکزی در مسابقات قرانی اوقاف ۲.۵ برابر رشد داشته است.

حجت الاسلام دهقانی مسئول مرکز امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: حضور در مرحله‌ی شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف استان مرکزی ۲.۵ برابر رشد داشته است.

حجت الاسلام دهقانی افزود: در سطح استان مرکزی بیش از ۸۰۰ نفر در رشته‌های اذان، دعا خوانی، هم سرایی و هم خوانی قرآن؛ قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ پنج، ده و بیست جزء کل قرآن و تفسیراین دوره ثبت نام کردند.

او با اشاره به برگزاری مرحله‌ی شهرستانی مسابقات افزود: منتخبین در هریک از رشته‌های قرآنی؛ پس از ارزیابی کمیته فنی به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد

مسئول مرکز امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: مرحله‌ی استانی مسابقات قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عطاالهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه گفت: مرحله‌ی شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ساوه برگزار شد.

حجت الاسلام عطاالهی با اشاره به حضور ثبت نام کنندگان شهرستان زرندیه افزود: در این دوره از مسابقات که به صورت منطقه‌ای برگزار شد؛ ۱۵۰ نفر شامل ۴۵ نفر برادر و ۱۰۵ نفر خواهر شرکت کردند.

او ارایه کارنامه‌ی شرکت کنندگان را از ویژگی این دوره بیان و اضافه کرد: افزود: در مرحله‌ی شهرستانی مسابقات در بخش آقایان ۷ رشته و خواهران در ۶ رشته با هم به رقابت پرداختند که در پایان از ۲۹ منتخب تقدیر شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار