شاخص کل بورس، تا ساعت ۹:۳۰ افت ۴ هزار و ۶۶ واحدی داشت و شاخص فرا بورس نیز ۲۵ واحد مثبت بود.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز شنبه (۱۹ تیرماه) شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ به روند نزولی خود با افت ۴ هزار و ۶۶ واحد ادامه داد و شاخص فرا بورس نیز ۲۵ واحد مثبت بود.

فولاد، شستا و فملی بیشترین تاثیر منفی و نماد‌های رمپنا، برکت و فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل در ساعت ۹:۳۰ گذاشتند.


بیشتر بخوانید 


امروز (۱۹ تیرماه) شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات با اُفت ۴۲۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی قرار گرفته است.

شاخص کل به روند نزولی خود ادامه داد و در ساعت ۱۰:۳۰ با افت ۱۰ هزار و ۱۲ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۲۷۲ هزار واحدی قرار گرفت و نماد‌های پر تراکنش در این زمان ولکار، شپنا و برکت است؛ در ادامه شاخص کل در ساعت ۱۱:۳۰  به روند نزولی خود ادامه داد و ۱۱ هزار و ۲۱۰ واحد  دیگر افت کرد و روی کانال یک میلیون و ۲۷۰ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص کل در ساعت ۱۲ به روند نزولی خود با افت ۱۱ هزار و ۲۸۰ واحد ادامه داد و شاخص فرا بورس نیز رشد ۲۴ واحدی داشت.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۱۵ افت ۱۱ هزار و ۱۱۸ واحدی داشته و بر روی پله یک میلیون و ۲۷۰ هزار واحدی قرار گرفته و شاخص فرا بورس نیز با رشد ۳۳ واحدی روی پله ۱۸ هزار واحدی قرار گرفته است و نماد‌های فارس، شستا و فولاد تاثیر گذارترین نماد‌ها در شاخص کل بوده‌اند و همچنین ولکار، شپنا و برکت سه نماد پر تراکنش بازار بوده‌اند و بیشترین حجم معاملات در بورس مربوط به خودرو، خساپا و شفارس است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شاخص کل ، شاخص هم وزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار