آیت الله اعرافی با تاکید بر اتحاد، پیوستگی و تقویت انسجام در شورای جدید میبد، گفت: شورای جدید نباید از خدمت رسانی به مردم غفلت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله علیرضا  اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در نشست شورای اداری شهرستان میبد، گفت: باید با کار جهادی و روحیه انقلابی در کنار هم بر قدرت‌ها افزود، ضعف‌ها را از بین برد و با پیوند زدن دل و جان با ارزش‌ها از منابع اسلامی مانند عهدنامه مالک اشتر الگو گرفت و با بازسازی روح و شخصیت خود در مسیر تعالی و پیشرفت در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی حرکت کرد. 

او افزود: وقتی کار برای خدا انجام گیرد و در انجام آن عشق و علاقه و انگیزه، جوشش و ارتباط‌های معنوی و در نظر گرفتن شاخص‌ها و دل سوزاندن و کمر همت بستن برای سعادت جامعه و آثار اجتماعی سرلوحه عمل قرار گیرد، نتیجه آن داشتن جامعه موفق است.

 امام جمعه میبد با تاکید بر اتحاد، پیوستگی و تقویت انسجام در شورای جدید میبد، گفت: شورای جدید ضمن تدوین برنامه جامع برای اجرای طرح‌های بزرگ در خدمت رسانی به مردم هم نباید غفلت کند.

او افزود: شورا باید همانند منظومه منسجم در پیشبرد امور و انجام کار‌های بزرگ عمل کند.

امام جمعه میبد در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های انجام شده و در حال اجرا در حوزه‌های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان که با اخذ اعتبار پیگیری شد از مسئولان همه اداره‌های شهرستان خواست در ارائه و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های منطقه ویژه اقتصادی نیز با رعایت ضوابط و شرایط همراهی کنند.

حسین فلاح فرماندار میبد نیز در این جلسه  با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا در ۲۸ خردادماه، گفت: طرح‌های بهداشت و درمان با جذب میلیارد‌ها تومان اعتبار دولتی و خیری مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تعدادی از طرح‌های حوزه ورزش نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری در مردادماه است.

فلاح از مسئولان حوزه درمان شهرستان خواست موضوع تامین نرم‌افزار، نیروی متخصص و استفاده بهینه از سخت افزار‌های ایجاد شده را مورد توجه قرار دهند تا خدمات بهتری در حوزه درمان به مردم ارائه شود.

میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی  افزود: با وجود بهره‌برداری از طرح‌های درمان، همچنان با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم.

افت فشار و شوری آب شهرستان و  روند کند طرح ملی مسکن از دیگر گلایه‌های میرمحمدی در این جلسه بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار