نگرانی آقای نماینده از مشکلات آب شرب در فردیس

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات موجود در زمینه آب شرب خانگی شهرستان فردیس مسئله‌ای نگران کننده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که احصای مشکل کمیت و کیفیت آب شرب در نقاط مختلف استان البرز از سال گذشته به عنوان یک اولویت و ضرورت مدنظر بوده است، گفت: توجه به کیفیت آب شرب به ویژه در شهر فردیس اهمیت بالایی دارد، چون در حال حاضر زیرساخت‌ها در این شهر از استاندارد‌های موجود عقب است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حدود ۱۰ سال است که البرز پیرو مصوبه دولت از پایتخت جدا شده است، اما متاسفانه زیرساخت‌ها در این استان متناسب با رشد جمعیتی نیست، افزود: در شهر فردیس به عنوان متراکم‌ترین شهر کشور این عقب افتادگی‌ها بیشتر است.

عسگری گفت: با توجه به وجود ۶۰ حلقه چاه در فردیس و تامین آب مورد نیاز جمعیت این شهرستان از منابع آبی زیرزمینی باید به این مسئله توجه شود که با کاهش تراز آب این منابع و از طرفی فرو نشست زمین دچار چالش‌های بیشتری می‌شویم.

او افزود: مشکلات موجود در فردیس در زمینه آب شرب خانگی مسئله نگران کننده‌ای است، به همین دلیل دریافت سهمیه‌ از آب‌های سطحی اهمیت بالایی دارد، خوشبختانه در این راستا سال گذشته توانستیم ۵۵ میلیون مترمکعب حق آبه به عنوان سهمیه استان البرز از دو سد طالقان و کرج دریافت کنیم که بخشی از آن سهم فردیس است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: کیفیت آب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.