فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف هزار متر از اراضی استان همدان به ارزش ۳۹ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید چراغی, فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: خرداد ماه امسال دو مورد رفع تصرف در مناطق شهرک بهشتی و دره مراد بیگ به مساحت تقریبی بالغ بر یک هزار متر مربع توسط کارکنان یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان صورت گرفت.

او ادامه داد: متصرفان اقدام به نهال کاری، ساخت اطاقک و فنس کشی در این اراضی واقع در شهرک بهشتی و دره مرادبیگ کرده بودند که نسبت به جمع آوری نهال ها از اراضی دولتی و رفع تصرف اقدام شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی همدان در رابطه با بسته شدن خودروهای آفرود افزود: در اراضی انتهای بلوار جوان و دره گرگ واقع در بلوار ارم حرکت خودرو ها موجب تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی می شد که توسط نیروهای یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی اقدامات لازم برای مسدودکردن راه‌ها صورت گرفت.

چراغی در رابطه با نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی عنوان کرد: گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

منبع:بازار

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.