فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: کنترل مرز‌های زمینی و دریایی استان انجام می‌شود و ایستگاه‌های قرنطینه در مرز‌ها ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: مرز‌های زمینی و دریایی استان تحت کنترل هستند و ایستگاه‌های قرنطینه در مرز‌های زمینی ایجاد شده است.

او با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی در استان به شدت کاهش یافته که این موضوع نگران کننده است، افزود: از مردم استان تقاضا داریم که بحث رعایت نکات بهداشتی از جمله زدن ماسک و پرهیز از شرکت در اجتماعات و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

حیاتی بیان داشت: تمام محدودیت‌های کرونایی بر اساس رنگبندی‌های اعلام شده در دستور کار ستاد استانی و قرارگاه عملیاتی قرار گرفته است و در شهر‌های قرمز استان ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی و خروج خودرو‌های با پلاک بومی ممنوع بوده همچنین محدودیت‌های کنترل شبانه به قوت خود باقی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان تصریح کرد: بحث ممانعت از برگزاری اجتماعات و مراسم در دستور کار ستاد کرونای استان قرار گرفته و همه فرمانداران مکلف شدند از برگزاری هر گونه اجتماع خودداری کنند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.