روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: هنوز از سمت ستاد کرونای استان به معاونت خدمات شهری برای تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها ابلاغی نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امین زحمت‌کش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: درخواست‌های بی‌شماری از سوی شهروندان برای عدم تعطیلی پارک‌ها به دلیل گرمای هوا و قطع برق به ما رسیده است، اما ما تابع دستورات ستاد کرونای استان هستیم.

 او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شروع پیک پنجم در مشهد هنوز از سمت ستاد کرونای استان به معاونت خدمات شهری برای تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها ابلاغی نشده است.

روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: درخواست‌های بی‌شماری از سوی شهروندان برای عدم تعطیلی پارک‌ها به دلیل گرمای هوا و قطع برق به ما رسیده است. باتوجه به گرمای هوا و قطعی برق مشترکان خانگی، مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به پارک‌ها و بوستان‌ها می‌آیند.


بیشتر بخوانید


زحمت‌کش با اشاره به اینکه غالب مردم در پارک و بوستان‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، تاکید کرد: با این وجود معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در صورت ابلاغ ستاد کرونای استان مبنی بر تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها، آن‌ها را تعطیل خواهد کرد، تصمیمات ما تابع دستورات ستاد کرونای استان است.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.