آوایی گفت: وضعیت برخی مدارس دزفول دور از شان دانش آموزان است و برنامه‌هایی برای تجهیز و نوسازی آن‌ها در دست اجرا قرار دارد.

سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور تجهیز و نوسازی مدارس شهرستان، با توجه به فرسودگی این مدارس و آماده سازی شرایط جهت آغاز سال تحصیلی جدید با رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور دیدار شد.

او با بیان اینکه وضعیت برخی مدارس دزفول دور از شان دانش آموزان است، افزود: تا با توجه به جمعیت بالای شهرستان و گذشت چندین دهه از ساخت برخی مراکز آموزشی، باید اعتبارات لازم جهت بازسازی این مراکز در نظر گرفته شود تا قبل از آغاز سال جدید این مدارس نوسازی و تجهیز شوند.

آوایی نبود تجهیزات استاندارد در مدارس را از دیگر مشکلات آموزشی شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: ۲ هنرستان جدید جهت تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای جدید راه اندازی شده است که باید با توجه به ضرورت توجه به رشته‌های فنی و حرفه‌ای تجهیز شوند.

به گفته این مقام مسئول؛ رخشانی مهر دستور داد تا در مرحله اول، اعتبارات ویژه‌ای جهت تجهیز مدارس شهرستان دزفول و همچنین هنرستان‌های جدید اختصاص یابد و همچنین اولویت بندی مدارس فرسوده جهت در نظر گرفتن اعتبار‌های لازم مشخص شده تا ردیف اعتباری از محل بودجه نوسازی مدارس کشور برای شهرستان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.