فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری ۵۳ سارق و کشف ۴۳ فقره سرقت در اجرای طرح پاکسازی سارقان در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ  علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: به منظور اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت عمومی، طرح پاکسازی سارقان در سطح شهرستان ساوجبلاغ به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در اجرای این طرح‌ها ماموران با اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی شدند و دستگیری ۵۳ نفر سارق و کشف ۴۳ فقره سرقت شدند.

سرهنگ سلیمانی گفت: همچنین در این طرح مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد و ۳ نفر خرده فروش ونگهدارنده مواد مخدر دستگیر و ۶۲ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز مجاز ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: کشف ۱۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و توقیف ۹۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز از دیگر نتایج حاصل شده در اجرای این طرح‌ها است.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۰
این همه دستگیر میکنید چرا اینا تموم نمیشن، فکر کنم 24 ساعت بیشتر نگه نمیدارید بعد ولشون میکنید چون با این تعداد که تو یک سال اعلام شده 10 درصد جمعیت ایرانو گرفتید اگه همین فرمونو برید تا10 سال آینده کسی دیگه از جمعیت ایران نمیمونه...