رئیس اداره راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: در حال حاضر آسفالت راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار این شهرستان در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در بازدید از محور مشگین شهر پارس آباد با بیان اینکه در حال حاضر آسفالت جاده روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت قرار دارد در خصوص مشکلات راه روستایی نصیر کندی نیز گفت: ساکنین روستای نصیرکندی کمتر از ۱۰ خانوار بوده و از این‌رو فعلا در اولویت آسفالت‌ریزی قرار ندارد.

او با بیان اینکه ماهم آسایش و راحتی روستائیان را می‌خواهیم و قطعا اگر بودجه و اعتبار در اختیار ما قرار گیرد تمامی راه‌ها را آسفالت ریزی می‌کنیم افزود: سالانه ۲ بار راه روستایی نصیر کندی تسطیح می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر افزود: مسیر روستای نصیر کندی نزدیک سه و نیم کیلومتر می‌باشد و برای آسفالت‌ریزی به بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که فعلا در توان مالی راهداری نیست و از طرفی هنوز تعدادی از روستا‌های بالای ۵۰ خانوار هم مسیرشان آسفالت نشده است.

فرج پور از آسفالت بودن ۵۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان مشگین شهر خبر داد و گفت: تمامی روستا‌ها شناسایی شدند، ولی آسفالت‌ریزی جاده با اولویت تعداد خانوار به مرور زمان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۱ تير ۱۴۰۰
روستای لنج آباد مشگین و 7 روستای در مسیر آن حدود 160خانوار دارد لطفاً...