فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری قاتل فراری که مردی ۴۷ ساله را به قتل رسانده بود خبر داد.

سرهنگ مسعود فرامرزی فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا  در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر کشف جسد آقای ۴۷ ساله که با ضربات چاقو از ناحیه گردن و سمت راست سینه دچار جراحت شده بود و از فوت او چند روزی می‌گذشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تحقیقات اولیه، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، پس از هماهنگی با مقام قضایی توانستند محل اختفای قاتل را در تهران شناسایی و او را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با بیان اینکه طبق اظهارات مقتول، دلیل انجام قتل اختلاف شخصی بوده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ فرامرزی تاکید کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس برای کسب موفقیت در ماموریت‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.


بیشتر بخوانید

دوئل عاشقانه جان پسر ۱۳ ساله را گرفت

قتل پیر زن ۸۲ ساله به دست نظافتچی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۰۷:۵۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
طبق اظهارات مقتول؟؟؟ يعني نويسنده ي خبر فرق قاتل و مقتول را نميدونه؟
آخرین اخبار