اعزام کاروان پیک امید به مناطق روستایی

طرح پیک امید با هدف ایجاد شادی و نشاط و با انجام برنامه‌های فرهنگی در مناطق روستایی خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: طی مکاتبه با فرمانداری، کسب اجازه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پیک امید با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به روستا‌های جوخواه و جمز از توابع شهرستان طبس رفت.

او افزود: در این اعزام، برنامه‌های متنوع و آموزشی از قبیل قصه گویی، نمایش فیلم، آموزش اوریگامی، نمایش عروسکی و اجرای مسابقات شاد و میدانی برگزار شد.

حمیدی ادامه داد: تعداد ۶۰ دانش آموز با رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک در این برنامه‌ها شرکت کردند و به تمامی شرکت کنندگان جایزه و بسته‌های نوشت افزار ایرانی اهدا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی تصریح کرد: معرفی کتاب و تشویق به کتابخوانی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این اعزام بود که مورد استقبال بسیار زیاد مسئول دهستان و رئیس کارگروه تعلیم و تربیت استان قرار گرفت.

او در پایان عنوان کرد: بعد از اتمام برنامه پیک امید، جلسه هماهنگی در مرکز شماره ۲ بیرجند با حضور مسئولان قرارگاه برگزار و در خصوص اعزام‌های بعدی پیک امید و تسهیل گری در اجرای برنامه‌ها مشورت شد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.