عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی البرز گفت: راه اندازی میز سبزی و صیفی به رونق تولید و صادرات محصولات کشاورزی البرز کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید احمد میرجلیلی،  عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی البرز در مورد ضرورت راه اندازی میز سبزی و صیفی در البرز گفت: برپایی چنین میز تخصصی در استان برای تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان حوزه کشاورزی در البرز می‌تواند نوید بخش اقدامات مهم از جمله تسریع در روند صادرات و حل موانع موجود در این زمینه باشد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با اشاره به این که میز تخصصی سبزی و صیفی یک مرکز تصمیم گیری به منظور رونق و شکوفایی هرچه بیشتر بخش کشاورزی و توسعه اقتصاد البرز است، گفت: با راه اندازی میز سبزی و صیفی وقتی از فعالان این بخش برای حضور در جلسات دعوت شود با دفاع از عملکرد خود و ارائه پیشنهادات سازنده می‌توانند زمینه ساز اقدامات موثر باشند.

میرجلیلی گفت: راه اندازی یک مرکز تخصصی برای مطالبه گری و بیان درخواست‌های تولید کنندگان و صادرکنندکان حوزه کشاورزی البرز یک مطالبه جدی از مسئولان دولتی است و انتظار داریم که نشست‌های میز تخصصی سبزی و صیفی به دلایل مهمی از جمله رونق کشاورزی و عملکرد تولید و صادرات در این بخش هر چه زودتر در البرز تشکیل شود.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار